نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

طرفدار مجموعه زلدا سلاح های Breath of the Wild را با مواد اولیه بازسازی کرد

یکی از طرفدران هنرمند بازی The Legend of Zelda دو سال را صرف ساخت سلاح‌های بازی Breath of the Wild از مواد اولیه‌ی ساده کرده است.

یکی از کاربران فوق‌العاده با استعداد وبسایت Reddit با نام کاربری tomvdcr پروژه‌ی فن آرت زیبایی از سلاح‌های بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را طراحی کرده است. تصاویری که توسط این کاربر به اشتراک گذاشته شده، شمشیر Guardian Sword، سپر Guardian Shield، شمشیر Sword of the Six Sages و لوح Sheikah Slate را نشان می‌دهد. براساس اطلاعاتی که توسط خود کاربر منتشر شده، اکثر این سلاح‌ها با استفاده از فوم EVA و لوله‌های PVC ساخته شده است.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

با درنظرگرفتن مواد ساده‌ای که در ساخت این قطعات به کار رفته، جزئیات بالای این کار نشان‌دهنده‌ی توجه و دقت بسیار زیادی است که این طرفدار هنرمند در ساخت این آثار هنری به کار گرفته است. اوج این عملکرد در طراحی جذاب و درخشان شمشیر Sword of the Six Sages به چشم می‌خورد.

البته در گذشته طرح‌ها و آثار هنری زیبایی از سوی طرفداران پرو پا قرص بازی‌های Zelda دیده شده که از میان آن‌ها می‌توان به نقشه‌ی چوبی زیبایی که میسون درام، عکاس و هنرمند آمریکایی از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild ساخته اشاره کرد. علاوه‌بر این، نقاشی کاراکترهای بازی Breath of the Wild با استفاده از سبک هنری بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening را نیز داشتیم که با مراجعه به این لینک می‌توانید تصاویر زیبای آن را مشاهده کنید.

در ماه سپتامبر بود که برندگان رقابت‌های آثار هنری طرفداران Link’s Awakening اعلام شدند و در میان آن‌ها شماری از زیباترین آثار هنری طرفداران Zelda به چشم می‌خورد. علاوه‌بر این موارد می‌توانید به ویدیوی آموزشی ساخت نسخه‌ی سه‌بعدی جزیره‌ی Koholint توسط یکی از کاربران بازی Link’s Awakening نیز نگاهی داشته باشید.

بازی Link’s Awakening به‌عنوان جدیدترین نسخه از مجموعه The Legend of Zelda هم‌اکنون برای کنسول‌های نینتندو سوییچ قابل دریافت بوده و شما می‌توانید در این لینک به نقد و بررسی آن توسط وبسایت زومجی نگاهی داشته باشید. براساس این نقد، نینتندو با بازسازی The Legend of Zelda: Link's Awakening ثابت کرده که بازی‌های قدیمی این شرکت هنوز در میان آثار مدرن حرف زیادی برای گفتن دارند و این بازی به‌تنهایی می‌تواند با داستان عجیب خود اشک طرفداران را در بیاورد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده