نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۹

صداپیشه بازی GTA San Andreas در GTA 6 حضور نخواهد داشت

بنا به اعلام راک‌استار گیمز، صداپیشه‌ی کاراکتر CJ از GTA San Andreas، در بازی جدید این مجموعه که احتمالا GTA 6 خواهد بود، حضور ندارد.

یانگ مِیلِی (Young Maylay) خواننده و صداپیشه‌ی شخصیت Carl “CJ” Johnson در بازی Grand Theft Auto: San Andreas در صفحه‌ی اینستاگرام خود شایعات مبنی بر حضور وی در بازی GTA VI را رد کرده و به نظر می‌رسد که صداگذار محبوب کاراکتر CJ در برنامه‌های بازی جدید راک‌استار گیمز (Rockstar Games) جایی ندارد. ظاهراً شخص دیگری این نقش را برعهده خواهد داشت.

او در رابطه با این موضوع می‌نویسد:

برای این که بالاخره این شایعات را به طور کامل کنار بگذاریم باید بگویم که من هیچ نقشی در بازی GTA 6 ندارم. لعنت بر راک‌استار. CJ توسط شخص دیگری صداگذاری خواهد شد و مهم‌ نیست که در این مدت چه اخباری را شنیده بودید.

البته یانگ مِیلِی با لحن بسیار تند و توهین آمیزی به انتشار این خبر پرداخته و این امر موجب قوت گرفتن شایعاتی مبنی بر اختلافات پشت پرده‌ی او با راک‌استار گیمز شده است. بسیاری از طرفداران نیز در بخش نظرات به این موضوع اشاره کرده و به نظر می‌رسد که با وجود عدم ارائه‌ی توضیحات بیشتر توسط خود یانگ مِیلِی، اتفاقات دیگری در پشت پرده‌‌ی این انتخاب رخ داده است.

البته این اولین باری نیست که بازیگران صداگذاری بازی‌های راک‌استار گیمز بعد از یک عملکرد موفقیت آمیز کنار گذاشته می‌شوند. دن هوزر (Dan Houser) در مصاحبه با Vulture در سال ۲۰۱۵ به اختلافات زیادی که در حین همکاری با برت رنولدز (Burt Renolds) در بازی GTAIV داشتند اشاره کرده و نهایتاً به این نتیجه رسیدند که کار کردن با بازیگران و سایرهنرمندان هالیوود به این سادگی‌ها نیست:

ما دیگر از بازیگران و صداپیشگان مشهور و نامدار استفاده نمی‌کنیم. این کار، هم به دلیل خودشیفتگی و غرور برخی از این افراد بوده و هم به دلیل بازده‌ی بهتری است که در استفاده از افراد بااستعدادی برویم که صدای تاحالا شنیده نشده است.

رِی لیوتا (Ray Liotta)، صداپیشه‌ی نقش تامی ورستی (Tommy Vercetti) در بازی GTA: Vice City نیز قبلاً از رابطه‌ی سخت خود با توسعه دهندگان این بازی گفته بود. ضمن این که مایکل هالیک (Michael Hollick) بازیگر نقش نیک بلیک (Niko Bellic) در بازی Grand Theft Auto IV نیز در سال ۲۰۰۸ مصاحبه‌ای را با New York Times ترتیب داده بود و در آن به قطع همکاری خود با راک‌استار گیمز اشاره می‌کرد.

بازی Grand Theft Auto V با عبور از آمار فروش ۱۰۰ میلیون نسخه در سرتاسر جهان به عنوان موفق‌ترین محصول بازی و سرگرمی تاریخ شناخته می‌شود.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده