// شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

بازی های پولی ماه دسامبر 2019 که برای موبایل منتشر شدند

در آخرین ماه از سال ۲۰۱۹ میلادی، بازی‌های جدید و جذابی مانند Monopoly و She Sees Red برای گوشی‌های اندرویدی و آيفون‌ها منتشر شدند.

با پایان سال ۲۰۱۹ در ماه دسامبر، بازی‌های پولی جذابی برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است که از بازی‌های رومیزی جذابی مانند Monopoly و Reiner Knizia Yellow & Yangtze تا آثار ماجراجویی مانند Biritish Gangsters و She Sees Red را شامل می‌شوند. با پشت سر گذاشتن ماه دسامبر اکنون زمان آن رسیده تا در مقاله‌ای به سراغ برترین‌ بازی‌های پولی منتشر شده در این ماه برویم.

زومجی به‌صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید.

ALPHA

ALPHA

در معرفی اولین بازی پولی ماه دسامبر به‌سراغ یک اثر اکشن شوتر به‌نام ALPHA رفته‌ایم که استودیو KANAME Co.,Ltd وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. در این بازی پیکسلی شما می‌توانید گلوله‌های دشمن را با شمشیر خود متوقف کرده و راه خود از میان مراحل باز کنید. بازی در مراحل خود قابلیت ذخیره‌سازی ندارد و هربار که کشته شوید باید آن مرحله از اول بازی کنید. این موضوع درکنار دشمنان و باس‌های سرسختی که پیش روی‌تان قرار می‌‌گیرد، ثابت می‌کند که بازی ALPHA می‌تواند حسابی شما را به چالش بکشد. سازندگان آیتم‌های مختلفی همانند آیتم سلامت، سپر، بمب و غیره را در بازی قرار داده‌اند تا گیم‌پلی از حالت یکنواختی خارج شود. گرافیک بازی به‌صورت پیکسلی است روی اکثر گوشی‌های اندرویدی امروزی به‌صورت روان اجرا می‌گردد. همچنین  ALPHA اثری است که با قیمت ۰.۹۹ دلاری خود می‌تواند ساعاتی شما را سرگرم نگه‌دارد و دنیای رنگارنگ و جذاب خود را پیش‌روی‌تان قرار دهد.

دانلود بازی ALPHA

Black Paradox

Black Paradox

Black Paradox یک بازی اکشن و آرکید از استودیو Tiny Games است که شما در آن باید در نقش یک جایزه‌بگیر به‌نام بلک پارادوکس قرار گیرید. او این توانایی را دارد که ازطریق سیاه‌چاله‌ها در زمان سفر کند و به‌مبارزه با دشمنان خود بپردازد. درواقع بلک پارادوکس وظیفه دارد باید سردسته هفت سازمان جنایت‌کار را در سراسر کهکشان از بین ببرد. بازی دست بازیکنان را برای مقابله با دشمنان باز گذاشته است و شما می‌توانید از نوع ۱۵ اسلحه و ۳۰ پاورآپ گوناگون برای رویارویی با دشمنان استفاده کنید. همچنین سفینه شما مجهز به هواپیماهای بدون‌سرنشین کوچک‌تری است که می‌توانید برای نبردهای بزرگ از آن‌ها بهره ببرید. سازندگان بیش از ۵۰ گونه دشمن مختلف در بازی قرار داده‌اند که هرکدام از آن‌ها الگوی حمله منحصربه‌فردی دارد. با پیش‌روی در بازی مراحل آن سخت‌تر می‌شود و سازندگان این امکان را به‌شما می‌دهند تا کاراکتر خود را در طول بازی ارتقا دهید و توانایی‌های بیشتری به او اضافه کنید. بازی با گرافیک پیکسل آرت خود تجربه لذت‌بخشی را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد که یادآور آثار کلاسیک مشابه این سبک است. همچنین درکنار موارد گفته شده، سازندگان موسیقی متن جذابی در بازی Black Paradox گنجانده‌اند که تجربه آن را بسیار لذت‌بخش می‌کند. این بازی را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه‌های پلی‌استور و اپ‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Black Paradox

British Gangsters

British Gangsters

Biritish Gangsters یک بازی ماجراجویی از استودیو Plug In Digital است که تجربه‌ای خاص را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. این بازی شما را در نقش سه عضو گروهی به‌نام Crocker قرار می‌دهد که قصد دارند شخصی به‌نام دکتر وانگ را پیدا کنند. وقایع بازی در دهه ۶۰ میلادی در کشور انگلیس رخ می‌دهد و شما باید با استفاده از قوی‌ترین اسلحه‌های بازی با دشمنانی که به نابودی شما قسم خورده‌اند، مبارزه کنید. این بازی اکشن هیجان‌انگیز با استفاده از میان‌پرده‌های کمیک‌بوکی در ۱۰ مرحله منحصربه‌فرد اثر شوتری هیجان‌انگیز را به مخاطب خود ارائه می‌کند. گرافیک بازی به‌صورت سه‌بعدی است و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و تاحدی می‌تواند برای علاقه‌مندان این سبک رضایت‌بخش باشد. درمجموع اگر قصد دارید آخر هفته خود را با یک بازی شوتر اکشن سپری کنید، به شما توصیه می‌کنیم British Gangsters را از دست ندهید.

دانلود بازی British Gangsters

Little White Rocket‏

Little White Rocket‏

Little White Rocket یک بازی اتمسفریک و مینیمالیستی از برنامه‌نویسی به‌نام مگنوس اولسون (Magnus Olsson) است که وقایع آن در دنیایی زیبا و اسرارآمیز رخ می‌دهد. در این بازی آرامش‌بخش می‌توانید با روایتی شاعرانه و با سفر کردن از میان یک ماجراجویی لذت‌بخش و معماهای گوناگون به‌جست‌جوی خانه خود بپردازید. سازندگان مکانیزم کنترلی بازی را «بچرخان-نشانه‌بگیر-پرواز کن» نام‌گذاری کرده‌اند و ادعا می‌کنند یادگیری آن بسیار ساده است و تجربه آرامش‌بخشی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. همچنین موسیقی‌های دل‌نشین درکنار روایت شاعرانه Little White Rocket باعث شده است تا بازی تجربه‌ای به‌یادماندنی برای مخاطبان خود باشد. قیمت بازی در فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور معادل ۱.۹۹ دلار درنظر گرفته شده است و هیچ‌پرداخت درون‌برنامه‌ای یا تبلیغاتی تجربه شما را مختل نمی‌کند. پس اگر قصد دارید تا استرس‌های خود را کاهش دهید و ساعاتی را در آرامش کامل سپری کنید، Little White Rocket را از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Little White Rocket - Relax & calm down in space‏

Mission Ammunition‏

Mission Ammunition‏

بازی Mission Ammunition‏ یک اثر اکشن از استودیو Quantized Bit است که با استفاده از المان‌های پلتفرمینگ و با ارائه گرافیکی پیکسلی، تجربه‌ای کلاسیک و جذاب را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد. در این بازی امنیتی‌ترین زندان کشور تحت حمله قرار گرفته است و شهردار شخصا از جیک، عضو سابق ارتش می‌خواهد که این مشکل را حل کند. دوربین بازی به‌صورت دوبعدی است و در طول مراحل شما با حملات گسترده دشمنان روبه‌رو می‌شوید. بیش از ۳۰ مرحله اکشن و بدون توقف در بازی گنجانده شده است و باید با استفاده از انواع سلاح‌های قدرتمند به نبرد خلاف‌کاران و باس‌فایت‌های بسیار سخت آن بروید. این بازی ابتدا در سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم استیم منتشر شده بود و حالا کاربران اندروید هم می‌توانند آن را با قیمت ۲.۹۹ دلار خریداری و تجربه کنند.

دانلود بازی Mission Ammunition‏

Monopoly

Monopoly‏

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های رومیزی باشید، حتما نام بازی مونوپولی به‌گوش‌تان خورده است. این بازی توسط شرکت هزبرو منتشر شده است و تاکنون افراد بسیار زیادی آن را تجربه کرده‌اند. حال استودیو Marmalade Game Studio نسخه دیجیتال بازی Monopoly را به گوشی‌های موبایل آورده است و شما می‌توانید حالت‌های مختلف آن را تجربه کنید. در این بازی شما می‌توانید نسخه کلاسیک مونوپولی را با یک شهر سه‌بعدی درکنار دوستان و خانواده خود بازی کنید. بدین منظور باید با وارد شدن به بازی مونوپولی کارهای مختلفی همانند خرید تجهیزات، اجاره کردن خانه و ساخت هتل را انجام دهید تا به پادشاه ساخت‌وساز این بازی تبدیل شوید. شما می‌توانید این بازی را در هر زمان و هر مکان به‌صورت تک‌نفره یا چندنفره تجربه کنید. به‌نحوی که در بخش چندنفره آفلاین شما می‌توانید در یک دستگاه بازی را به‌صورت حداکثر چهارنفره بازی کنید. همچنین بازی از بخش چندنفره آنلاین هم بهره می‌برد که در آن می‌توانید دوستان و خانواده خود را از سراسر جهان به بازی خود دعوت کنید. این بازی با برچسب قیمت ۳.۹۹ دلاری در فروشگاه‌های اندروید و اپ‌استور قرار گرفته است و هم‌اکنون می‌توانید آن را دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Monopoly

My Winter Album‏

My Winter Album‏

در بازی My Winter Album بازیکنان در نقش نوه‌ی مادربزرگی قرار می‌گیرند که با پیدا کردن آلبوم زمستانه مادربزرگ‌شان که شامل خاطرات بی‌شمار است، باید قطعات شکسته را درکنار هم بچیند. این بازی توسط توسعه‌دهنده مستقلی به‌نام تپِس اویدیو (Tepes Ovidiu) توسعه داده شده است و در آن شما می‌توانید برای ساخت یک قطعه کامل، قطعات شکسته‌شده را بچرخانید و آن‌ها را کنار یکدیگر بچینید. درمجموع ۲۴ خاطره مجزا در بازی قرار داده شده است و شما باید آن‌ها را کامل کنید. پازل‌های بازی آرامش‌بخش است و بازی هیچ‌گونه محدودیت زمانی برای انجام مراحل ندارد. طراحی بصری مراحل هم به‌صورت سه‌بعدی انجام شده و بسیار چشم‌نواز است. My Winter Album هیچ‌گونه تبلیغات یا پرداخت درون‌برنامه‌ای ندارد و می‌توانید آن را با قیمت ناچیز ۰.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون My Winter Album‏

Puzzle Pelago

Puzzle Pelago - A Drag & Drop Economy‏

بازی بعدی فهرست این ماه به یک اثر معمایی از توسعه‌دهنده‌ای به‌نام کریستوفر میلَک (Christopher Mielack) اختصاص دارد. بازی نوآورانه Puzzle Pelago با الهام از المان‌های بازی‌های شبیه‌سازی، اثری معمایی را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد و ذهن آن‌ها را به‌چالش می‌کشد. مکانیزم بازی در عین سادگی معماهای پیچیده‌ای را ایجاد کرده است که حل کردن هرکدام می‌تواند مدت زمان زیادی بازیکنان با فکر وادارد. در این بازی همانند اثری همچون ماینکرفت می‌توانید با ادغام آیتم‌های مختلف، آیتم‌های جدید بسازید و از آن‌ها برای ساخت اسباب‌اثاثیه بهره بگیرید. همچنین بازیکنان می‌توانند در بیش از ۱۰۰ جزیره به‌گشت‌وگذار بپردازند و در آن‌ها ساخت‌وساز کنند. این بازی را می‌توانید با قیمت ۳.۴۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور و ۲.۹۹ دلار از فروشگاه اپ‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Puzzle Pelago - A Drag & Drop Economy‏

Reiner Knizia Yellow & Yangtze

Reiner Knizia Yellow & Yangtze‏

بازی بعدی اثری الهام گرفته از یک بازی رومیزی به‌همین نام است که به‌تازگی توسط استودیو Dire Wolf Digital برای پلتفرم موبایل منتشر شده است. در این بازی شما می‌توانید امپراطوری خود را در دوره چین باستان تشکیل دهید و آن را به سمت پیروزی هدایت کنید. با گسترش نفوذتان در منطقه، به‌وجود آمدن کشمکش اجتناب‌ناپذیر است. به‌همین دلیل شما باید پیش‌قدم شوید و قبل از آن‌که توسط دیگران مورد حمله قرار گیرید، مواضع دفاعی خود را گسترش دهید. از سویی دیگر می‌توانید به‌همسایگان خود حمله کرده تا پیشرفت آن‌ها را کند کنید. با قرار دادن پنج نوع کاشی که هرکدام نماد گروه مختلف در بازی هستند، می‌توانید تمدن خود را گسترش دهید. این پنج دسته شامل فرماندارها (Governors)، سربازان (Soldiers)، کشاورزان (Farmers)، تاجران (Traders) و صنعت‌گران (Artisans) می‌شوند که هرکدام با مهارت‌های خود می‌توانند به رشد امپراطوری شما کمک کنند. درمجموع اگر از علاقه‌مندان بازی‌های رومیزی هستید، Reiner Knizia Yellow & Yangtze‏ می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند..

دانلود بازی اندروید و آیفون Reiner Knizia Yellow & Yangtze‏

SaGa SCARLET GRACE : AMBITIONS

SaGa SCARLET GRACE : AMBITIONS

SaGa SCARLET GRACE : AMBITIONS یک بازی نقش‌آفرینی دیگر از استودیو نام‌آشنای اسکوئر انیکس است که به‌تازگی دراختیار دارندگان گوشی‌های هوشمند قرار گرفته است. در داستان بازی خدایی به‌نام Firebringer مسبب نابودی بشریت بوده است و انسان‌ها برای مقابله با Firebringer یک امپراطوری تشکیل می‌دهند تا او را به‌همراه دوستانش در نبرد شکست دهند. پس از مبارزات بسیار، Firebringer بالاخره شکست می‌خورد و امپراطوری از هم می‌پاشد و باعث به‌وجود آمدن شورش در سراسر سرزمین می‌شود. برای مبارزات می‌توانید تیمی پنج‌نفره تشکیل داده و از آن‌ها در نبردهای نوبتی و استراتژیک استفاده کنید. سازندگان ۹ سری اسلحه برای شخصیت‌ها درنظر گرفته‌اند و انتخاب صحیح شخصیت‌ها روی توانایی‌های تیمی آن‌ها اثر می‌گذارد. این بازی با قیمت بالای ۲۳.۹۹ دلار در فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور قرار گرفته است و علاقه‌مندان بازی‌های نقش‌آفرینی می‌توانند آن را تجربه کنند.

دانلود بازی اندروید و آیفون SaGa SCARLET GRACE : AMBITIONS

She Sees Red

She Sees Red - Interactive Thriller‏

She Sees Red یک بازی ماجراجویی تعاملی از استودیو Rhinotales است که در آن شما باید با انتخاب‌های‌تان داستان یک فیلم را همانند یک بازی پیش ببرید. در داستان بازی شخصی کشته شده است و یک کارآگاه تنها وظیفه دارد تا تمامی سرنخ‌هایی را که به این پرونده مربوط می‌شود، دنبال کند. روایت این فیلم تعاملی در دستان شما است و این خود شما هستید که در جریان بازی با تصمیم‌های مختلف، روایت را تغییر می‌دهید و درنهایت یکی از پایان‌های مختلف آن را تجربه می‌کنید. به‌صورتی‌که به‌گفته سازندگان براساس انتخاب‌هایی که بازیکنان انجام می‌دهند، بازی چهار پایان مختلف را پیش‌روی آن‌ها قرار می‌دهد. زبان اصلی بازی روسی است و سازندگان دوبله انگلیسی را هم دراختیار مخاطبان قرار داده‌اند. بازی با قیمت ۲.۹۹ دلار در فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور قرار گرفته است.

دانلود بازی اندروید و آیفون She Sees Red - Interactive Thriller‏

Terraforming Mars‏

Terraforming Mars‏

Terraforming Mars یک بازی رومیزی دیجیتال از استودیو Asmodee Digital است که براساس یک بازی رومیزی به‌همین نام ساخته شده است. در این بازی شما کنترل یک شرکت را به‌عهده می‌گیرید و باید پروژه بلندپروازانه قابل سکونت کردن مریخ را به اجرا دربیاورید. بدین منظور باید ساخت‌وسازهای عظیمی را راه‌اندازی کنید، از منابع خود استفاده کرده و آن‌ها را مدیریت کنید، شهرها، جنگل‌ها و دریاها را بسازید و با پیروزی در بازی به جایزه برسید. به‌عنوان مثال به‌منظور رسیدن به درجه سکونت بالا باید دما و سطح اکسیژن را افزایش دهید یا اقیانوس‌ها را ایجاد کنید تا سیاره را به محلی قابل سکونت برای نسل‌های آینده تبدیل کنید. در این بین باید مواظب باشید، چرا که شرکت‌های رقیب قصد دارند تا سرعت پیشرفت شما را کاهش دهند. بازیکنان می‌توانند بازی را درمقابل هوش‌مصنوعی کامپیوتر یا به‌صورت ۵ نفره در حالت‌های آفلاین و‌ آنلاین تجربه کنند. این بازی رومیزی را می‌توانید با قیمت ۸.۹۹ دلار از فروشگاه پلی‌استور و اپ‌استور خریداری کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Terraforming Mars‏

THE LAST REMNANT Remastered‏

THE LAST REMNANT Remastered‏

یکی دیگر از بازی‌های این فهرست را به اثر نقش‌‌آفرینی دیگر از استودیو اسکوئر انیکس اختصاص داده‌ایم. بازی The Last Remnant ابتدا در سال ۲۰۰۸ منتشر شده بود و با داستان‌ درگیرکننده و شخصیت‌های بی‌شمار خود تجربه‌ای ناب را پیش‌روی بازیکنان قرار داده بود. حال استودیو اسکوئر انیکس نسخه ریمستر این بازی را تحت عنوان THE LAST REMNANT Remastered‏ برای گوشی‌های هوشمند منتشر کرده است. در دنیای بازی چهار نژاد به‌نام‌های میترا، یاما، قصیتی و سووانی زندگی می‌کنند. از زمان باستان اشیا اسرارآمیزی به‌نام Remnant وجود داشته است که قدرت بیش‌ از اندازه آن‌ها باعث برهم خوردن تعادل دنیا شده بود. در ادامه نبردهای مختلفی بین حاکمان رخ می‌دهد و نزاع و درگیری بین همه پیش می‌آید. داستان بازی هزار سال پس از این وقایع زمانی‌که دوباره نام Remnant بر سر زبان‌ها افتاده است، رخ می‌دهد. نبردهای بازی بدین صورت است که با نزدیک شدن به دشمن‌ها مبارزه آغاز می‌گردد. برای مبارزات باید برنامه‌ریزی کنید و با استفاده از مجموعه‌ای از فرمان‌ها مبارزات را پیش ببرید. روحیه نیروهای شما می‌تواند روی نتیجه نبرد تأثیر مستقیم بگذارد. اگر از علاقه‌مندان سبک نقش‌آفرینی هستید، بازی THE LAST REMNANT Remastered را روی فروشگاه اپ‌استور و پلی‌استور از دست ندهید.

دانلود بازی اندروید و آیفون THE LAST REMNANT Remastered‏

Very Little Nightmares‏

Very Little Nightmares‏

بازی Very Little Nightmares اثری ماجراجویی و معمایی از استودیو باندای نامکو است که جهانی ترسناک را درمقابل مخاطبان خود قرار می‌دهد. در این بازی شما باید به دختری با یک بارانی زردرنگ کمک کنید که در یک خانه شوم زنده بماند و از آن‌جا خارج شود. با بیدار شدن این دختر در یک مکان نامعلوم، شما باید او در میان اتاق‌های مختلف راهنمایی کنید و او را از مکان‌هایی که قصد کشتن او را دارند، نجات دهید. درواقع زندگی این دختر در دستان شما است و باید با دوری از دشمنانی که در آن مکان کمین کرده‌اند، برای آشکار کردن رازهای این خانه عجیب، معماهای آن را حل کنید. نام این مکان The Nest نام دارد و شامل تله‌های مرگ‌آور بسیاری است. درکنار این تله‌ها دشمنان ترسناک بازی تمام تلاش خود را می‌کنند تا شما را گیر بیاندازند. داستان این بازی درواقع پیش‌زمینه داستان نسخه اصلی بازی Little Nightmares است که پیش از این در سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود. این بازی با برچسب قیمت ۶.۹۹ دلاری در فروشگاه‌های اپ‌استور و پلی‌استور قرار گرفته است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Very Little Nightmares‏

WitchSpring4

WitchSpring4‏

آخرین بازی ماه را به یک اثر نقش‌آفرینی به‌نام WitchSpring4 اختصاص داده‌ایم که توسط استودیو Kiwiwalks Co.,Ltd.‏ منتشر شده است.. شخصیت اصلی بازی ملکه کوچکی است که او را Witch می‌نامند و بر سرزمینی به‌نام Ürphean حکومت می‌کند. نام واقعی این ملکه Moccamori است و برای حکم‌فرمانی بر کل سرزمین‌ها به‌سختی تمرین کرده است و برای جمع‌آوری عناصر جادویی به مینیون‌هایش دستور می‌دهد یا خود برای پیدا کردن آن‌ها به‌ گشت‌وگذار می‌رود. آیتم‌هایی که او می‌سازد می‌تواند نیروهایش را بهبود بخشد. هرچه موکاموری قدرتمندتر می‌شود، مبارزان با شدت بیشتری تلافی می‌کنند. طراحی بصری بازی بسیار چشم‌نواز است و تجربه آن می‌تواند برای تمامی بازیکنان لذت‌بخش باشد. اگر به‌ بازی‌های نقش‌آفرینی علاقه‌مند هستید، WitchSpring4 را می‌توانید با قیمت ۴.۹۹ دلار خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون WitchSpring4


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده