نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲

همکاری دوباره متیو مک‌کانهی با نیک پیزولاتو در سریال Redeemer

نیک پیزولاتو مشغول ساخت سریال درام جدیدی با نام Redeemer برای شبکه‌ی FX است که متیو مک‌کانهی در آن نقش‌آفرینی می‌کند.

مطابقِ اخبار سینما و تلویزیون، نیک پیزولاتو، خالق سریال کارآگاه حقیقی (True Detective) و متیو مک‌ کانهی، برنده‌ی جایزه‌ی اسکار و بازیگرِ فیلم باشگاه خریداران دالاس (Dallas Buyers Club)، فیلم آقایان (The Gentlemen) و سریال True Detective باری دیگر برای ساخت سریالی درام با نام رهایی‌بخش (Redeemer) با هم همکاری می‌کنند. شبکه‌ی اف‌ایکس (FX) این پروژه را با تعهد Script-to-Series به‌دست آورده است و براین‌اساس اگر فیلمنامه‌ی سریال مورد تایید آن‌ها قرار بگیرد، سفارش ساخت کل سریال به جای تولیدِ قسمت آزمایشی به پیزولاتو داده می‌شود. پیزولاتو قراردادی کلی با استودیوی فاکس قرن بیست‌ویکم (Fox 21 Television Studios) و کمپانی اف‌ایکس پروداکشنز (FX Productions) امضا کرده است. افزون‌بر این، مک‌کانهی نیز اخیراً قراردادی با کمپانی FX Productions بسته است که نتیجه‌ی آن همکاری دوباره‌ی این بازیگرِ محبوب با پیزولاتو بود. اریک شریر، رئیس کمپانی FX در این‌باره اظهار داشت:

بسیار خوشحالیم که همکاری سازنده‌ای با نیک پیزولاتو و متیو مک‌کانهی در سریال Redeemer آغاز کنیم که برای اولین‌بار از زمان کار روی فصل اول سریال True Detective شبکه‌ی اچ‌بی‌او (HBO) کنار هم قرار می‌گیرند. ما همچنین برای امضای قرارداد با پیزولاتو بسیار هیجان‌زده‌ایم و مشتاقانه منتظرِ تولید آثار جدیدی در کنار او و همکارانمان در Fox 21 Television Studios هستیم. همچنین به همان اندازه برای قرارداد تازه‌ی مک‌کانهی با کمپانی اف‌ایکس پروداکشنز هیجان‌زده‌ایم.

Matthew McConaughey / متیو مک‌کانهی

سریال Redeemer که فیلمنامه‌ی آن با الهام از رمان کلیسارو (The Churchgoer)، نخستین رمان پاتریک کولمن نوشته شده است، مک‌کانهی را در نقش یک کشیش تبدیل‌شده به یک مامور امنیتی فاسد قرار می‌دهد که جستجوهایش برای یافتن زنی گم‌شده در تگزاس پای او را به یک توطئه‌ی جنایی خطرناک باز می‌کند. پیزولاتو و مک‌کانهی به‌عنوانِ تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال نیز فعالیت می‌کنند که به‌وسیله‌ی Fox 21 TV Studios و FX Productions تولید می‌شود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده