نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

الکترونیک آرتز در سال مالی پیش رو ۴ بازی بزرگ غیر ورزشی منتشر می‌کند

شرکت الکترونیک آرتز برنامه دارد تا در سال مالی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ چهار بازی بزرگ غیر ورزشی را به بازار عرضه کند. 

طبق آخرین اخبار بازی، سال مالی پیش رو، سال بسیار شلوغی برای شرکت الکترونیک آرتز (EA)‌ خواهد بود. در جدیدترین جلسه‌ی مالی سه ماهه‌ی خود، این شرکت در مورد برنامه‌هایش برای سال مالی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ که از ۱ آوریل ۲۰۲۰ تا ۲۱ مارس سال ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۳۹۹ تا ۱۱ فروردین سال ۱۴۰۰) ادامه خواهد داشت، سخن گفت. 

الکترونیک آرتز در این جلسه بیان کرد که به‌طور کل در این بازه‌ی ۱۲ ماهه، ۱۴ بازی را قرار است به بازار عرضه کند. چهار مورد از این بازی‌ها همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، بازی‌های ورزشی هستند که الکترونیک‌ آرتز به‌طور خاص به دو مورد فیفا و Madden در این جلسه اشاره کرد، اما راجع به بازی NBA Live سخنی به میان نیاورد و فعلا معلوم نیست که برنامه‌های این شرکت برای سری بسکتبال خود چیست. چندی پیش اعلام شد که قرار است در ساختار این سری بازی تغییراتی اساسی ایجاد شود. 

در کنار بازی‌های ورزشی، الکترونیک آرتز برنامه‌های زیاد دیگری نیز برای سال مالی آینده دارد. چهار مورد دیگر از بازی‌های ذکر شده، بازی‌های بزرگی هستند که حدس زدن آن‌ها بسیار دشوار است؛ چرا که دو بازی Battlefield 6 و Dragon Age 4 بعید است که در این بازه‌ی زمانی عرضه شوند. همچنین الکترونیک آرتز پیش از این اعلام کرده بود که در این بازه به انتشار نسخه‌های ریمستر شده از بازی‌های بسیار محبوب خود خواهد پرداخت. بنابراین ممکن است تا بالاخره شاهد بازگشت سری بازی Dead Space یا سه‌گانه‌ی Mass Effect باشیم. 

Dead Space

چهار مورد دیگر از این بازی‌هایی که الکترونیک آرتز قصد دارد تا در سال مالی پیش رو عرضه‌ کند، مربوط به استودیو‌های مستقل می‌شوند که بازی‌های خود را از طریق پروژه‌ی EA Originals منتشر خواهند کرد. یکی از این بازی‌ها می‌تواند پروژه‌ی بعدی استودیو Hazelight (سازنده‌ی بازی A Way Out) باشد، اما الکترونیک آرتز این موضوع را هنوز به‌صورت رسمی تایید نکرده است. در نهایت دو بازی موبایل نیز قرار است توسط این شرکت منتشر شود. 

نظر شما راجع به بازی‌هایی که الکترونیک آرتز قرار است در سال مالی پیش رو منتشر کند چیست؟ به نظر چه بازی‌های بزرگی قرار است توسط این شرکت عرضه شوند؟‌ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده