نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

نینتندو در سال ۲۰۲۰ هیچ برنامه‌ای برای عرضه یک نسخه جدید از کنسول سوییچ ندارد

باتوجه‌به‌گفته‌های نینتندو در خلال گزارش مالی، به نظر می‌رسد که در حال حاضر خبری از عرضه‌ی کنسول نینتندو سوییچ قوی‌تر یا همان «Switch Pro» نخواهد بود.

شرکت نینتندو با کنسول‌های سوییچ، بهترین و موفقیت‌آمیزترین دوران خود را پشت سر می‌گذارد. این‌کنسول چنان عملکردی را از خود نشان داده که نینتندو حتی از اهداف و پیش‌بینی‌های سالانه‌ی خود نیز عبور کرده است. جا دارد به این‌نکته نیز اشاره کنیم که سوییچ در نیمی از مدت زمان مشابه‌‌ای که از زمان آغاز عرضه‌ی ایکس‌باکس وان می‌گذرد، آمار فروش کنسول مایکروسافت را پشت سر گذاشته است. اما به نظر می‌رسد که برخلاف شایعات زیادی که در چند هفته‌ی اخیر دست‌به‌دست می‌شد، این شرکت برنامه‌ای برای عرضه‌ی یک کنسول جدید در سال ۲۰۲۰ ندارد.

تقریباً از همان روز‌های اول عرضه کنسول نینتندو سوییچ، شایعات معرفی کنسول ارتقا یافته‌ی سوییچ که همه آن را «Switch Pro» می‌نامند، در میان اخبار مختلف به چشم می‌خورد. نینتندو تاکنون نسخه‌ی Lite این کنسول را با کاهش توانایی‌های سیستم و تمرکز روی حالت قابل حمل این کنسول هیبریدی منتشر کرده است. اما ظاهراً امسال هم خبری از کنسول فرضی پرو نخواهد بود. نینتندو در خلال گزارش مالی خود اعلام کرد که این شرکت برنامه‌ای برای عرضه‌ی یک محصول سخت‌افزاری اصلاح‌شده در سال جاری ندارد.

باتوجه به اینکه نینتندو در طول تاریخ عملکرد خود چندین‌بار سابقه‌ی بازبینی و بازطراحی سیستم‌های خود را داشته است، انتشار یک نسخه‌ی اصلاح شده از کنسول سوییچ، امری اجتناب ناپذیر به‌نظر می‌رسد. از طرفی بسیاری از صاحب‌نظران عقیده داشتند که شرکت نینتندو نیز همزمان با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی رسمی کنسول‌های جدید سونی و مایکروسافت یک مدل ارتقاء یافته از کنسول سوییچ را معرفی می‌کند تا از رقابت با آن‌ها عقب نماند. اما به‌نظر می‌رسد تا رسیدن به زمانی‌که این ایده به حقیقت بپیوندد، باید کمی بیشتر منتظر بمانیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده