// جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

Revenant کاراکتر فصل چهارم بازی Apex Legends خواهد بود

به‌تازگی تریلر داستانی کاراکتر Revenant منتشر شده است که نشان می‌دهد او، کاراکتر بعدی بازی Apex Legends خواهد بود.

مدتی است که شایعاتی به‌گوش می‌رسید از اینکه فورج، کاراکتر فصل چهارم بازی Apex Legends خواهد بود و استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، سازنده ایپکس لجندز، اخباری را منتشر کرده بود که نشان می‌داد که وی لجندز بعدی بازی است. بااین‌حال آن‌ها مدتی پیش تریلری را منتشر کردند که نشان می‌داد فورج در انتهای ویدیو به دست کاراکتر Revenant کشته می‌شود. به‌عبارتی استودیو ریسپاون موارد غافل‌گیر کننده‌ای را برای کاربران خود درنظر گرفته بود که به‌واسطه‌ی اخبار فاش شده، تاحدی بخشی از آن از بین رفته بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریسپاون تریلر سینمایی جدیدی را منتشر کرده است که در جریان آن شاهد بخشی از داستان Revenant هستیم. در این تریلر Revenant را می‌بینیم که مشغول کشتن افراد در یک مهمانی است. همچنین در بخشی از توضیحات این کاراکتر آمده است که Revennant از مهارت‌های غیرطبیعی برای شکار اهداف خود استفاده می‌کند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که در جریان فصل چهارم که در تاریخ ۱۵ بهمن ماه (چهارم فوریه) در دسترس قرار می‌گیرد، Revenant به چه شکل می‌تواند کاربران را سرگرم کند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از کاراکتر روننت را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. دراین‌میان اشاره کنم که در فصل چهارم، بازیکنان می‌توانند منتظر سلاح، بتل پس و آیتم‌های جدید دیگری هم باشند. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده