نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۹

مجموع فروش نینتندو سوییچ در کمتر از نیمی مدت زمان مشابه از ایکس باکس وان پیشی گرفت

براساس آماری که توسط شرکت آنالیز و تحقیقات Niko Partners ارائه شده، میزان عرضه کنسول‌های نینتندو سوییچ در عرض ۳۴ ماه از مجموع فروش کنسول ایکس باکس وان عبور کرد.

بعد از روزهای مصیبت‌باری که نینتندو با کنسول‌های Wii U سپری می‌کرد، نینتندو سوییچ، بازگشت جالب توجهی را برای این شرکت رقم زد. این دستگاه از روز اولی که به صورت رسمی به بازار روانه شد، آمار فروش چشم‌گیری را به خود اختصاص داده بود. حالا و در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی،‌ نینتندو گزارش داده که مجموع فروش نینتندو سوییچ تا پایان سال ۲۰۱۹ به ۵۲.۴۸ میلیون واحد رسیده است.

در ادامه‌ی این خبر، دنیل احمد (Daniel Ahmad)، سرپرست تحلیلگران شرکت آنالیز و بررسی Niko Partners، از طریق اکانت توییتر خود، اطلاعات بیشتری را در این خصوص منتشر کرده است. وی در بخشی از اظهارات خود بیان می‌کند که براساس تخمین‌ها، کنسول نینتندو سوییچ در مدت زمان ۳۴ ماهه‌ای که از زمان عرضه‌ی آن می‌گذرد، در مقایسه با مجموع فروش کنسول ایکس‌ باکس وان در مدت ۷۴ ماه، تعداد واحدهای بیشتری را در سرتاسر جهان به فروش رسانده است. این بدان معناست که نینتندو سوییچ در کمتر از نیمی از مدت زمان عرضه کنسول‌ مایکروسافت، به آمار فروش آن دست پیدا کرده است.

نینتندو سوییچ

البته جا دارد به این نکته نیز اشاره کنیم که از آخرین باری که مایکروسافت گزارش فروش سه ماهه‌ی خود را ارائه کرده، زمان نسبتاً زیادی می‌گذرد. لذا این مقایسه نه براساس اعداد و ارقام رسمی، بلکه صرفاً براساس تخمین‌هایی است که از فروش ایکس‌باکس وان در این مدت زده می‌شود. درهرحال، با درنظر گرفتن آمار چشم‌گیری که کنسول نینتندو سوییچ از خود به جا گذاشته و همچنین عملکردی که از ایکس‌باکس وان مشاهده کردیم، این اتفاق چندان هم غیرقابل باور به‌نظر نمی‌رسد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده