// جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۹

بازی های هفته دوم بهمن 1398 برای اندروید

در دومین هفته از بهمن ماه ۹۸، فوتبال بازی کنید، یک باغ بزرگ را سر و سامان دهید و تا جایی که می‌توانید اعضای مافیا را بکشید!

در هفته دوم بهمن ماه ۹۸، طبق روال همیشه در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته به سراغ پنج بازی برتری رفته‌ایم که در زومجی معرفی شده‌اند. در این هفته بازی اندروید و آیفون Dream League Soccer 2020 را معرفی کردیم که در آن بازیکنان می‌توانند یک تیم فوتبال تازه تأسیس را دراختیار بگیرند و آن را به یک باشگاه حرفه‌ای تبدیل کنند. همچنین بازی My Zombie Wife را داشتیم که در آن تجربه‌ای متفاوت در زمینه آثار زامبی‌محور را شاهد هستیم. به‌نحوی‌که این‌بار به‌جای کشتن زامبی‌ها باید به یکی از آن‌ها غذا دهید و سعی کنید او را درمان کنید.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده بیندازید.

Dream League Soccer 2020

Dream League Soccer 2020

اولین بازی هفته به طرفداران ورزش فوتبال اختصاص دارد. بازی Dream League Soccer 2020 ساخته استودیو First Touch Games یک بازی شبیه‌ساز فوتبال است که به شما اجازه می‌دهد علاوه‌بر تجربه گیم‌پلی، روی تیم خود نیز مدیریت داشته باشید. در ابتدای بازی شما یک تیم تازه تأسیس را دراختیار می‌گیرید و پس از انتخاب نام، یک سرمربی برای آن گزینش می‌کنید. کنترل بازی مشابه دیگر بازی‌های این سبک است و سازندگان برای هدایت بازیکنان یک آنالوگ مجازی در سمت چپ صفحه‌نمایش قرار داده‌اند. همچنین در بازی سه دکمه دیگر برای حرکاتی همانند پاس، شوت و سانتر کردن وجود دارد. این دکمه‌ها در زمان دفاع به‌ترتیب وظایف دنبال کردن بازیکن حریف، تکل زدن و تغییر هدایت بازیکن تیم را به‌عهده می‌گیرند. بازیکنان شما در طول بازی دارای نوار انرژی هستند و درصورت خسته شدن باید آن‌ها را تعویض کنید. البته که بازی دارای سیستم تعویض خودکار است و می‌توانید انجام این کار را به خود بازی واگذار کنید. با اتمام هر بازی پولی دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن برای تمرین دادن بازیکنان خود و درنتیجه قوی‌تر شدن تیم بهره ببرید. گرافیک بصری بازی تجربه خوبی را روی پلتفرم موبایل دراختیار بازیکنان قرار می‌دهد. درمجموع اگر از علاقه‌مندان فوتبال و بازی‌های فیفا یا PES هستید، Dream League Soccer 2020 می‌تواند انتخاب مناسبی برای تجربه کردن این ورزش روی پلتفرم موبایل باشد.

دانلود بازی Dream League Soccer 2020

Gardenscapes

Gardenscapes

بازی بعدی یک اثر کژوال و سرگرم‌کننده از استودیو Playrix است که در آن باید وظیفه رسیدگی به یک باغ را به‌عهده بگیرید. در داستان بازی Gardenscapes شخصیت اصلی در یک واحد آپارتمانی در شهری بزرگ زندگی می‌کند. روزی او نامه‌ای دریافت می‌کند که در آن خبر دعوت شدن به عمارت بزرگ دایی‌اش نوشته شده است. اما با رفتن به این عمارت متوجه می‌شود که دایی‌اش فوت شده و حالا او صاحب کل این عمارت گردیده است. شما باید با قرار گرفتن در نقش شخصیت اصلی بازی، مدیریت این باغ بزرگ را که اصلا ساده‌ای هم نیست، به‌عهده بگیرید. این کار با حل کردن معماها و کسب امتیازهای مختلف انجام می‌گیرد. به‌نحوی‌که بازیکنان باید با استفاده از امتیازهای دریافت شده، باغ را تا حد امکان ارتقا دهند و آن را به‌روز کنند. ظاهر باغ در ابتدای بازی همانند یک مکان تخریب شده است و با انجام فهرست کارهایی که پیش‌روی‌تان قرار می‌گیرد، می‌توانید آن را همانند روز اول شاد و سرزنده کنید. جالب است بدانید که پس از اتمام تعمیر و نوسازی یک قسمت از باغ، بخش‌های جدید مأموریت‌های مختلفی در دسترس قرار می‌گیرند. معماهای بازی از نوع Match 3 هستند و در هرکدام از آن‌ها شما باید با کنار هم قرار دادن میوه‌های مشابه، امتیاز کسب کنید. تنها توجه داشته باشید از آن‌جایی‌که در هر مرحله تعدادی محدود از حرکات دراختیار دارید، باید آن‌ها را حساب‌شده و با برنامه‌ریزی انجام دهید. گرافیک بازی بسیار زیبا و پر جزئیات است و سازندگان انیمیشن‌های بسیاری را در آن شبیه‌سازی کرده‌اند. Gardenscapes را می‌توانید هم‌اکنون از فروشگاه‌های مایکت، پلی‌استور و اپ‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Gardenscapes

My Zombie Wife

My Zombie Wife

My Zombie Wife یک بازی زامبی‌محور نقش‌آفرینی متفاوت از استودیو Lemon Jam است که به‌واسطه گیم‌پلی خود تجربه‌ای لذت‌بخش را پیش‌روی بازیکنان قرار می‌دهد. در داستان جذاب My Zombie Wife مردی درکنار همسر خود زندگی خوبی را سپری می‌کند، اما زندگی آن‌ها با انتشار ویروسی ناشناخته کاملا دگرگون می‌شود. مردم شهر توسط این ویروس به زامبی تبدیل می‌شوند و متأسفانه یکی از قربانیان همسر شخصیت اول بازی است. او تصمیم می‌گیرد به‌جای آن‌که همسر خود را بکشد، او را وارد یک پناهگاه زیرزمینی کند و با انجام آزمایش‌های مختلف و ساخت پادزهر برای ویروس، جانش را نجات دهد. گیم‌پلی بازی پیچیدگی خاصی ندارد و شما باید با جمع‌آوری آیتم‌های مختلف، واکسن‌های متفاوتی را برای همسر خود آماده و روی او آزمایش کنید. شما فهرستی از زامبی‌های مختلف دراختیار دارید که هربار با استفاده از پادزهرهای ساخته شده، همسر خود را به یکی از گونه‌های زامبی‌های داخل بازی تبدیل می‌کنید و زمانی‌که تمامی گونه‌ها را پیدا کردید، می‌توانید از ترکیب آن‌ها پادزهر تبدیل زامبی به انسان را بسازید. پادزهرها توسط دستگاه‌هایی تولید می‌شوند که باید آن‌ها را در طول بازی ارتقا دهید. هر دستگاه به تعداد مشخصی سکه و متریال نیاز دارد که با گشت‌وگذار در محیط بازی می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید. تنها توجه داشته باشید که در طول یک روز، انرژی شما با بیدار ماندن تحلیل می‌رود و با خوابیدن می‌توانید آن را برطرف کنید. بازی My Zombie Wife به‌واسطه گیم‌پلی و داستان جذاب خود می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

دانلود بازی My Zombie Wife

Johnny Trigger

Johnny Trigger

Johnny Trigger یک بازی شوتر اکشن از استودیو Saygames است که به‌تازگی برای مخاطبان اندروید و iOS منتشر شده است. این بازی جذاب با بهره‌گیری از المان‌های آثار رانر حرکات اکشن و هیجان‌انگیزی در مقابل بازیکنان قرار داده است. Johnny Trigger درواقع سعی کرده است تا تجربه‌ای همانند بازی My Friend Pedro را روی پلتفرم موبایل ارائه دهد. شما در این بازی کنترل یک مأموری را به‌عهده دارید که وظیفه دارد با دو اسلحه خود تمامی اعضای مافیایی را که در هر مرحله پیش‌رویش‌ قرار می‌گیرند، نابود کند. در این بازی شما روی حرکت شخصیت اصلی کنترلی ندارید و تنها می‌توانید اسلحه خود را به‌سمت دشمنان نشانه گرفته و شلیک کنید. تنها دقت داشته باشید که شما برای کشتن حریفان خود تنها یک شانس دارید و درصورتی که تیر شما به‌خطا برود، نوبت به آن‌ها می‌رسد به به‌سمت‌تان تیراندازی کنند. در طول بازی باجه‌هایی هم وجود دارند که نقش چک‌پوینت را برای ‌شما بازی می‌کنند و پس از هربار کشته شدن، می‌توانید بازی را دوباره از آن‌جا ادامه دهید. دربرخی مراحل باس‌فایت‌های جذابی هم وجود دارد که می‌تواند به متنوع‌تر شدن گیم‌پلی بازی کمک کند. موسیقی بازی از دیگر نقاط قوت آن به‌شمار می‌روند که باعث هیجان‌انگیزتر شدن مبارزات شده است. درمجموع اگر قصد دارید تا یک اثر اکشن هیجان‌انگیز را تجربه کنید، بازی Johnny Trigger را از دست ندهید.

دانلود بازی Johnny Trigger

Grand Mountain Adventure: Snowboard Premiere

Grand Mountain Adventure: Snowboard Premiere

آخرین بازی هفته را هم به یک اثر ورزشی دیگر اختصاص داده‌ایم که این‌بار استودیو Toppluva AB وظیفه توسعه آن را به‌عهده داشته است. این بازی یک اثر شبیه‌ساز جهان‌باز برای تجربه ورزش اسکی و اسنوبردینگ است که می‌تواند مهارت‌های بازیکنان را حسابی به‌چالش بکشد. شما در این بازی نقش اسکی‌بازی حرفه‌ای قرار می‌گیرید که در یک پیست برفی در کوه‌های آلپ مسابقات و چالش‌های مختلفی را انجام می‌دهد. چالش‌هایی که هرکدام انجام حرکات سخت‌تر و نمایشی‌تری را طلب می‌کند. محیط‌های بازی بسیار تعاملی هستند و وقایع جالبی همانند سقوط بهمن و سنگ‌های بزرگ از کوه را در آن شاهد هستیم. همان‌طور که ذکر شد محیط بازی به‌صورت جهان‌باز است و بازیکنان در کوهستان و پیست‌ها کاملا آزادانه می‌توانند به‌ گشت‌وگذار بپردازند. سازندگان در بخش گرافیک بصری عملکرد قابل‌قبولی را از خود نشان داده‌اند و صداگذاری‌ و موسیقی‌های پس‌زمینه هم شما را ناامید نمی‌کند. اگر از علاقه‌مندان بازی‌های ورزشی، مخصوصا ورزش اسکلی هستید، بازی Grand Mountain Adventure می‌تواند انتخاب مناسبی برای‌تان باشد.

دانلود بازی Grand Mountain Adventure: Snowboard Premiere

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی گوشی و قیمت گوشی به بخش موبایل دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید؛ انواع گوشی سامسونگ، اپل، شیائومی و هواوی برای مقایسه در اختیار کاربران است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده