نویسنده: Mehdi Rh
// جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی Warface: Global Operations؛ نبردی مهیج

Warface: Global Operations یک بازی آنلاین و چند نفره است که تجربه‌ای اکشن و مهیج را به گیمر‌ها ارائه می‌دهد.

بازی اندروید Warface: Global Operations یک بازی آنلاین است که سعی دارد با اضافه کردن خلاقیت و نوآوری در بازی‌های هم سبک خود، تجربه تازه‌ای را برای گیمر‌ها فراهم کند. تجربه‌ای که البته تمرکز زیادی روی حالت Deathmatch دارد. گیمرهای علاقه‌مند به سبک شوتر اول شخص پیش از این نیز با بازی Call Of Duty توانسته بودند تجربه‌ای لذت‌بخش را در سبک شوتر اول شخص داشته باشند.

استودیو My.com B.V که تمرکز خاصی روی اکشن بازی‌هایش دارد و قبلا توانسته بود با بازی‌هایی مانند Left To Survive و Jungle Heat مخاطبان را سرگرم کند، این بار سعی دارد با بازی Warface: Global Operations تجربه‌ی مشابه مجموعه Call Of Duty را به مخاطب ارائه دهد. به‌طور کلی بازی جدید این استودیو شباهت‌های زیادی با ساخته استودیوی Tencent دارد. استودیو سازنده بازی سعی کرده تا با خلاقیت و نوآوری در بعضی از بخش‌های بازی و دقت خاص روی حالت Deathmatch، مخاطبان را سرگرم نگه دارد.

warface

 پس از شروع بازی در یک نقشه تمرینی قرار می‌گیرید و با حرکات اولیه و مبتدی مانند حرکت به جهت‌های مختلف و کنترل دوربین بازی و نحوه سیستم تیراندازی بازی آشنا می‌شوید. بدون شک محیط تمرینی بازی، شما را به یاد بازی‌های قدیمی‌تر همین سبک می‌اندازد. هنگامی که بخش تمرینی را پشت سر گذاشتید، وارد قسمت Lobby می‌شوید که در آن می‌توانید قابلیت‌هایی را که بازی به شما ارائه می‌دهد مشاهده کنید. پس از گذری سریع به قسمت Inventory، باید به یک نبرد تمرینی دیگر بپردازید تا بیشتر با گیم‌پلی بازی آشنا شوید. با پایان یافتن بخش آموزشی و فراگیری تکنیک‌های لازم در جهت موفق شدن در بازی، به قسمت Lobby باز می‌گردید تا خود را برای نبردهای آینده آماده کنید.

warface

قسمت‌های اصلی که در این بخش برای شما آماده شده‌اند شامل پروفایل شخصی شما، شخصی‌سازی کاراکتر و اسلحه‌، مأموریت‌های اصلی و فرعی که برای کسب امتیاز در نظر گرفته شده، مدیریت منابع و پول و امتیازات خود، فروشگاه بازی برای خرید‌های درون برنامه‌ای و قسمت ارتباط با دوستان برای اضافه کردن و مدیریت دوستان در بازی است و همچنین پیشنهادهایی هم در محیط Lobby قرار دارد. این پیشنهاد‌ها معمولا شامل جوایز بازی و ویدیوهایی می‌شوند که با دیدن آن‌ها می‌توانید امتیازاتی کسب کنید.

پس از شروع بازی در یک نقشه تمرینی قرار می‌گیرید تا با مکانیزم ابتدایی بازی آشنا شوید.

به جز تمام این موارد زمانی‌ که آماده نبرد بعدی خود می‌شوید می‌توانید چیدمان اسلحه‌ها و لوازم جانبی را مدیریت کنید و بعد از تایید، وارد قسمت نبرد بازی شوید. قسمت‌های Inventory و شخصی‌سازی کاراکتر نقش مهمی در پیشرفت شما در بازی دارد. مثلا باید با امتیازاتی که از هر نبرد کسب می‌کنید اسلحه‌های جدید خریداری کنید و با وسیله آن‌ها قدرت کاراکتر خود را بیشتر کنید. همچنین می‌توانید لوازم جانبی مخصوص، مانند دوربین نشانه‌گیری برای دقت بیشتر در هدف گیری دشمنان، برای خود تهیه کنید. به‌طور کلی برای هر نبرد می‌توانید دو سری اسلحه و لوازم جانبی را برای خود آماده کنید و به‌طور همزمان مجاز به استفاده از آن‌ها نیستید. در هر سری اسلحه که برای خود آماده می‌کنید، می‌توانید یک اسلحه اصلی، یک اسلحه فرعی و لوازم جانبی مثل نارنجک را همراه خود به نبرد بازی ببرید تا با استفاده از آن‌ها پیروزی دلچسبی را کسب کنید.

warface

 گیم‌پلی بازی هم سیستم پیچیده‌ای ندارد و اگر با بازی‌های مشابه این سبک آشنا باشید به‌راحتی به مکانیزم‌های حرکتی و تیراندازی بازی عادت می‌کنید. در هر بازی هم که به‌طور گروهی برگزار می‌شود باید سعی کنید با هم گروهی‌های خود حریفان را از بین ببرید و هر تیمی که به زودتر به امتیازی که سیستم بازی مشخص کرده برسد برنده نبرد است.

گیم‌ پلی بازی پیچیده نیست و به‌راحتی به مکانیزم‌های حرکتی و تیراندازی در بازی عادت می‌کنید.

مواردی که برای گیمر در هر نبرد در نظر گرفته شده شامل قسمت‌هایی برای حرکت کردن، تیراندازی و پرتاب نارنجک می‌شود. همچنین می‌توانید در صورت جراحت با بسته‌ای که همراه دارید، خود را درمان کنید و سپس به ادامه نبرد بپردازید. قسمتی هم برای تعویض و جابه‌جا شدن بین اسحله‌ی اصلی و فرعی برای شما تعبیه شده است و در نقشه کوچکی که در اختیار دارید می‌توانید موقعیت دوستان و هم گروهی‌های خود را مشاهده کنید یا حتی از قسمت‌هایی که دشمنان در آن‌جا قرار دارند مطلع شوید.

warface

به‌طور کلی اگر طرفدار بازی‌های اکشن و اول شخص هستید و از رقابت لذت می‌برید، بازی Warface: Global Operations می‌تواند برای شما تجربه‌ای سرگرم کننده باشد که با قسمت‌های مختلف خود شما را به رقابت دعوت می‌کند. شما درکنار دانلود بازی می‌توانید از صفحه بهترین بازی های اندروید یا بهترین بازی های آیفون زومجی، فهرستی بلندبالا از بهترین بازی‌ها را مشاهده کنید.

دانلود بازی Warface: Global Operations


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده