نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

ترکیب تیم OG رشته Dota 2 با پیوستن MidOne و Saksa کامل شد

تیم OG رشته‌ی Dota 2 با انتشار توییت جدیدی از پیوستن ییک نای ژنگ و مارتین سازدوف به ترکیب خبر داد.

در تازه‌ترین اخبارِ مسابقات مطلع شدیم که ترکیب تیم OG، قهرمان مسابقات اینترنشنال ۸ و اینترنشنال ۹، نهایتاً تکمیل شده است و پس از تقریباً یک هفته حوادثِ ناراحت‌کننده، سرانجام طرفداران نام همه‌ی بازیکنانی که زیر پرچم این تیم به رقابت می‌پردازند، می‌دانند. این هفته برای تیم OG هفته‌ی پُرفرازونشیبی بود. همه چیز با تمدیدِ مهلت استراحتِ آناتان "ana" فَم تا فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ آغاز شد و به‌دنبال آن شاهدِ انتشارِ یک بیانیه‌ی طولانی از طرفِ جسی “JerAx” واینیکا بودیم که در آن گفته بود از رقابت‌های Dota 2 خسته شده است و تصمیم به بازنشستگی دارد. گویا این موارد کافی نبود و پس از آن سباستین "Ceb" دبز تصمیم گرفت تا از ترکیبِ فعال OG کناره‌گیری کند. با اینکه این بازیکن از ترکیب تیم فاصله گرفته است، اما براساس اظهاراتش، برای کمک به تمامِ تیم‌های مجموعه‌ی OG در سازمان باقی می‌ماند. نخستین بازیکن جایگزین تیم OG در حاشیه‌ی مراسمِ پخش مستند True Sight مسابقات اینترنشنال ۹ معرفی شد.

MidOne Dota 2

با اینکه معرفی بازیکن تازه‌ی تیم دور از انتظار نبود، اما اطلاعیه‌ی پیوستن سید سومیل "SumaiL" حسن طرفدارانِ OG را به وجد آورد؛ چرا که او یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین بازیکنان خط میانی دنیا است. حالا تیم OG نام بازیکنان دیگری که برای شرکت در رقابت‌ها به یوهان "N0tail" سانستین و توپیاس "Topson" تاویتساینِن ملحق می‌شوند، اعلام کرده است. ییک "MidOne" نای ژنگ و مارتین “Saksa” سازدوف که در سال‌های گذشته شاهد عملکرد بی‌نظیری از آن‌ها در رقابت‌ها بودیم، با امضای قراردادی به ترکیب OG پیوستند. پیش‌ازاین MidOne زیر سایه‌ی تیم سیکرت به رقابت می‌پرداخت، اما پس از مسابقات اینترنشنال ۹ به ترکیب غیرفعال منتقل شد و در نهایت تیم را ترک کرد. در ادامه MidOne به‌همراهِ مایکل “ninjaboogie” راس جونیور تیم جدیدی با نام SEAMonkeys را تشکیل داد که زیاد دوام نیاورد. در آن سو، Saksa که در مسابقات اینترنشنال ۹ برای تیم Ninjas in Pyjamas بازی می‌کرد، پس از عملکرد بسیار بدی که در این رویداد داشت، از ترکیب تیم خارج شد.

بدون شک تماشای اینکه چه اتفاقی برای تیم OG پس از تغییرات اخیر رخ می‌دهد، جالب خواهد بود. آن‌ها هر آنچه برای قدم گذاشتن در مسیر پیروزی لازم است، دارند، اما به‌هرشکل باید ببینیم که آیا می‌توانند در برابر تیم‌های قدرتمندِ حال حاضر رقابت‌ها بایستند یا خیر. تیم OG پیش‌ازاین با انتشار توییتی تایید کرد که در مرحله‌ی مقدماتی سومین ماینور/میجور این فصل شرکت خواهد کرد. این مرحله در بازه‌ی زمانی ۲۰ تا ۲۵ بهمن در شش منطقه‌ی آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، چین، CIS یا کشورهای مستقل مشترک المنافع، اروپا و جنوب‌شرقی آسیا برگزار می‌شود و تکلیف تیم‌های راه‌یافته به مسابقات SL ImbaTV Minor Season 3 و ESL One Los Angeles Major را مشخص می‌کند. از آن‌جایی‌که تیم OG با شرکت در این مسابقات کار خود در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ را آغاز می‌کند، طرفداران به‌زودی می‌توانند ترکیب تازه‌ی آن‌ها را در عمل ببینند. شما می‌توانید سایر اخبارِ مربوط‌به مسابقات دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده