نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

پیش خرید نسخه‌ی Founders Edition کنسول Intellivision Amico آغاز شد

نسخه بازسازی شده بازی‌های Astromash و Night Stalker برای کنسول Intellivision Amico در کنار شروع پیش خرید نسخه‌ی بسیار محدود Founders Edition این کنسول، معرفی شد.

درحالی که کمتر از ۹ ماه تا عرضه‌ی کنسول Intellivision Amico فاصله داریم، تامی تالاریکو (Tommy Tallarico) و تیم همکاران او جزئیات بیشتری از بازی‌های و مشخصات مختلف این‌کنسول را منتشر می‌کنند. براین‌اساس، امکان پیش خرید نسخه‌ی Founders Edition این‌کنسول از هم‌اکنون برای افرادی که در فهرست پُستی اعضای سایت Intellivision قرار دارند، فراهم شده است.

شرکت اینتلیویژن اینترتینمنت (Intellivision Entertainment) با معرفی نسخه بازسازی شده‌ی بازی‌های Astrosmash و Night Stalker، فرایند رونمایی از بازی‌های این‌کنسول را آغاز کرده است. ظاهراً تنها ۲۶۰۰ عدد از نسخه‌ی Founders Edition این کنسول ساخته خواهد شد و برای دریافت لینک پیش خرید این‌نسخه نیز می‌بایست در فهرست پُستی این شرکت قرار داشته باشید. قیمت این‌نسخه ۲۹۹ دلار تعیین شده که این‌میزان بالاتر از قیمت نسخه عادی کنسول Amico در زمان عرضه خواهد بود.

این‌نسخه به همراه آیتم‌های اضافی زیادی عرضه می‌شود که اینتلیویژن آن‌ها را در مجموع ۴۹۹ دلار قیمت‌گذاری کرده است. خود کنسول از نوعی چوب ارزشمند و نقش‌دار ساخته شده که توسط خود تامی تالاریکو امضا و شماره‌گذاری خواهد شد. بسته‌بندی، پایه و پوسترهای ویژه‌ی Founders Edition نیز در کنار این کنسول قرار خواهند گرفت. این پوسترها توسط تمامی اعضای تیم اینتلویژن امضا شده‌اند. علاوه‌بر این موارد، آلبوم‌های Earthworm Jim Anthology و Tommy Tallarico – Greatest Hits Volume II نیز در جعبه‌ی این کنسول قرار دارد که در کنار آن‌ها یک گیفت کارت ۵۰ دلاری Amico نیز دیده می‌شود. افرادی که این کنسول ویژه را از قبل سفارش می‌دهند، قبل از تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۹ مهر ۹۹) و در واقع قبل از این‌که همه‌ی خریداران عادی این کنسول به آن دسترسی پیدا کنند، کنسول خود را دریافت خواهند کرد.

اگر شما هم از طرفداران قدیمی بازی‌های این کنسول بوده و واقعاً به دنبال خرید آن هستید، این پیشنهاد بسیار اغواکننده به‌نظر می‌رسد. اما اگر تنها به طراحی ظاهری Vintage Woodgrain آن علاقه دارید، اینتلیویژن امکان خرید نسخه معمولی و بدون امضا و شماره آن را در زمان عرضه رسمی این کنسول فراهم خواهد کرد. درهرحال، این بازی‌ها هستند که ارزش یک کنسول را تعیین می‌کنند. اینتلیویژن تاکنون نسبت به اشتراک اطلاعات مربوط به بازی‌های کنسول جدید خود بسیار متمایل نشان داده و بعد از معرفی نسخه بازسازی شده بازی Breakout حالا از بازی‌های Night Stalker و Astromash نیز رونمایی کرده است. شما می‌توانید در ادامه نگاهی به گیم‌پلی نسخه کلاسیک و همچنین ریمیک بازی Night Stalker نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

بازی Night Stalker توسط استودیوهای Other Ocean Interactive و Digital Eclipse برای کنسول Amico توسعه داده شده است. این دو شرکت در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ برای ساخت بازی روی کنسول Amico اعلام آمادگی کردند. درحالی که بیشتر بازی‌های این کنسول مخاطبان معمولی را هدف قرار داده، اما اینتلیویژن Night Stalker را بیشتر برای «گیمرهای جدی‌تر» در نظر گرفته است. این بازی نیز همانند بیشتر بازی‌های Amico از حالت‌های co-op و رقابت رودررو برخوردار خواهد بود. این بازی یکی از جالب‌ترین بازی‌هایی بود که در کنفرانس E3 نمای محدودی از آن‌ها تماشا کردیم.

اینتلیویژن در کنار این بازی، از نسخه‌ی بازسازی شده بازی Astrosmash نیز رونمایی کرد. به‌نظر می‌رسد که این بازی، یک نسخه‌ی بازسازی شده از همان بازی کلاسیک Astrosmash است که حالت‌های کو-آپ و رقابت رودررو را به گیم‌پلی آن اضافه کرده است. این بازی توسط تیم توسعه‌دهندگان بازی Earthworm Jim ساخته شده است. شما می‌توانید در ادامه به تریلر گیم‌پلی این بازی نیز نگاهی داشته باشید:

دانلود از آپارات

درکل ماه ژانویه، ماه شلوغی برای کنسول Intellivision Amico به‌نظر می‌رسد. به محض معرفی بازی‌های بیشتر و فراهم شدن امکان پیش خرید نسخه‌ی معمولی این کنسول، جدیدترین خبرها به اطلاع شما کاربران زومجی خواهد رسید. شرکت اینتلیویژن اینترتینمنت در کنفرانس E3 امسال نیز حضور خواهد داشت. تامی تالاریکو اخیراً از برنامه‌های خود برای حضور در این مراسم صحبت کرده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده