نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

تیم Cloud9 به عرصه رقابت‌های Dota 2 بازگشت

تیم کلودناین پس از دو سال دوری از رقابت‌های Dota 2 با ترکیبی تازه که از بازیکنان بزرگی نظیرِ راسمس فیلیپسن و یوهان اَستروم تشکیل شده است، به میادین بازگشت.

مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ مسابقات، تیم Cloud9 از بازگشت به میادین پس از دو سال دوری از رقابت‌های بازی Dota 2 خبر داد. ترکیب تازه‌ی کلودناین با انتشارِ توییتی از سوی سازمان اعلام شد و اصلاً نباید آن را دست کم گرفت؛ چرا که این ترکیب از بازیکنان کارآزموده و بزرگی نظیرِ راسمس “MISERY” فیلیپسن و یوهان “pieliedie”  اَستروم و البته بازیکنان جدید اما بااستعدادی چون چنگ “vtFaded” جیا هائو و رولن “skem” اونگ تشکیل شده است. ترکیب کلودناین با فرانسیس “FLee” لی تکمیل می‌شود که از سال ۲۰۱۵ به‌شکل حرفه‌ای به رقابت می‌پردازد و بازیکنِ باسابقه‌ای است. بازیکنان تیم Cloud9 تجربه‌ی زیادی در زمینه‌ی شرکت در رقابت‌های لَن Dota 2 دارند. راسمس فیلیپسن اخیراً برای تیم Chaos Esports Club بازی می‌کرد و vtFaded تا اواخر سال گذشته یکی از بازیکنانِ EHOME بود. همچنین Flee زیر سایه‌ی تیم Demon Slayers از منطقه‌ی آمریکای شمالی به رقابت می‌پرداخت و skem در تیم Neon Esports از منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا فعالیت داشت. جک اتین، مدیرعامل و مالکِ کلودناین در این‌باره اظهار داشت:

از زمانی که عرصه‌ی رقابت‌های Dota 2 را در سال ۲۰۱۷ ترک کردیم، همواره به‌دنبالِ یافتن بهترین زمان برای بازگشت دوباره به میادین بودیم و خوشحالم که اعلام کنم این زمان فرا رسیده است. این بازیکنان موفقیت‌هایی را در سراسرِ جهان داشته‌اند و همه در اینجا منتظر هستند که ببینند آن‌ها به‌عنوانِ یک تیم قادر به انجام چه کارهایی خواهند بود.

MISERY Dota 2

مسابقات اینترنشنال ۷ آخرین رویدادی بود که در آن شاهد رقابت کلودناین بودیم. با‌این‌حال، کلودناین در این تورنمنت موفق به کسب نتیجه‌ی شگرفی نشد و پس از شکست در اولین دیدارِ براکت پایینی مقابلِ Team Empire از رقابت‌ها کنار رفت و با دریافتِ ۱۲۳ هزار و ۴۴۰ دلار به خانه بازگشت. بدون شک تماشای اینکه ترکیب تازه‌ی آن‌ها چگونه عمل می‌کند، برای بسیاری از طرفداران جالب خواهد بود و این ترکیب ممکن است همان چیزی باشد که کلودناین برای بازگشت شکوهمندانه به عرصه‌ی رقابت‌ها نیاز داشت. براساس اعلام سازمان کلودناین، آن‌ها به‌عنوانِ نماینده‌ی منطقه‌ی آمریکای شمالی در رقابت‌های آتی شرکت خواهند کرد، اما ماجراجویی خود را با رقابت در منطقه‌ی جنوب‌شرقی آسیا آغاز می‌کنند. همچنین رولن اونگ، چنگ جیا هائو، راسمس فیلیپسن، فرانسیس لی و یوهان اَستروم به ترتیب در پست یک تا پنج تیم بازی خواهند کرد. شما می‌توانید برای اطلاع از سایر اخبارِ مربوط‌به مسابقات دوتا 2 به «صفحه‌ی اختصاصی» آن مراجعه کنید و نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.   


منبع ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده