// پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

اولین تریلر انیمیشن Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge منتشر شد

اولین تریلر انیمیشن Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge منتشر شده است که نبرد برخی از شخصیت‌های دنیای مورتال کامبت را نشان می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و پس از معرفی انیمیشن Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge، بالاخره کمپانی برادران وارنر اولین تریلر این انیمیشن را منتشر کرد که در انتهای مطلب می‌توانید تماشا کنید. در این تریلر می‌توان به بخش‌هایی از کلیت داستان انیمیشن پی برد. به‌زبان ساده، داستان این مجموعه‌ی نمایشی، از داستان نسخه‌های اصلی مجموعه مورتال کامبت پیروی می‌کند که در آن شخصیت‌های بازی وارد تورنمنت بزرگی می‌شوند که توسط کاراکتر شنگ سونگ (Shang Tsung) برگزار می‌شود. شخصیت‌های دیگری نیز مانند Liu Kang ،Sub Zero ،Raiden ،Johnny Cage و Scorpion در این تریلر دیده می‌شوند.

اگر سایر فیلم‌هایی را که توسط کمپانی Warner Bros ساخته شده‌اند، خصوصا آن‌هایی که بر اساس کتاب‌های دی سی هستند، مشاهده کرده باشید، متوجه می‌شوید که انیمیشن Mortal Kombat Legends: Scorpions Revenge نیز شباهت بسیار زیادی به آن‌ها دارد و البته بسیار خوب به‌نظر می‌رسد. اگرچه در حال حاضر تاریخ دقیقی برای انتشار این فیلم اعلام نشده است، اما گفته شده که در بهار سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. در راستای سایر اخبار مرتبط با مجموعه Mortal Kombat، یک فیلم لایو اکشن نیز از این مجموعه در دست ساخت است که قرار است در تاریخ ۱۵ ماه ژانویه ۲۰۲۱ (۲۶ دی ۱۳۹۹) اکران شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده