// پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

بسته الحاقی Colin McRae: Flat Out بازی Dirt Rally 2.0 با تریلری معرفی شد

شرکت کدمسترز به‌تازگی با انتشار یک ویدیو از Colin McRae: Flat Out بازی DiRT Rally 2.0 رونمایی کرد و تاریخ انتشار آن را نیز مشخص کرد.

بازی Dirt Rally 2.0 در سال گذشته روانه بازار شد و توانست نظرات خوبی را از سوی منتقدان و بازیکنان دریافت کند. سری DiRT محصول شرکت کدمسترز (Codemasters) است که در گذشته، با نام Colin McRae وارد صنعت بازی‌های ویدیویی شد و در سال ۲۰۰۷، نام این مجموعه به DiRT تغییر پیدا کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت کدمسترز، تریلر جدیدی را از بسته الحاقی جدید بازی Dirt Rally 2.0 منتشر کرده است. Colin McRae: Flat Out نام بسته الحاقی جدید این بازی است که سعی دارد تجربه‌ای جدید و همچنین نوستالژی را در اختیار کاربران قرار دهد. این بسته الحاقی بخشی از مسابقات کالین مک‌ری، راننده‌ی سابق رالی، را به‌نمایش می‌گذارد. ازاین‌رو کاربران به ۴۰ مسابقه جدید دسترسی پیدا خواهند کرد. در ادامه مشخص شده است که Subaru Impreza S4 Rally، ماشین معروف کالین مک‌ری، هم در دسترس بازیکنان قرار داده می‌شود.

در انتها مشخص شده است که ۱۲ پیست مسابقه هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده است که از میان آن‌ها می‌توان‌به Perth and Kinross اسکاتلند اشاره کرد. درادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بسته الحاقی Colin McRae: Flat Out را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بسته الحاقی ذکر شده در تاریخ پنج فروردین ماه (۲۴ مارس) در دسترس قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده