نویسنده: نیما احمدی
// پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

فصل هفتم بازی Smite با نقشه و رویدادهای جدید به‌صورت رسمی آغاز شد

بالاخره فصل هفتم بازی Smite آغاز شده است و علاوه‌بر اضافه شدن نقشه‌ها و رویدادهای جدید، تغییراتی را برای متعادل‌سازی گیم‌پلی این بازی اعمال کرده است.

امروز فصل هفتم بازی موبا Smite منتشر شده و ویژگی‌های زیادی همچون نقشه‌ها، رویدادها، سیزن‌پس و اسکین‌های جدیدی در بازی معرفی کرده است. بازی Smite برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ برای پلتفرم پی‌سی عرضه شد و توانست موفقیت خوبی را کسب کند. از زمان انتشار روی پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ، این بازی توانست یکی‌از قدیمی‌ترین بازی‌های MOBA رایگان محسوب شود. علاوه‌بر این، Smite تنها بازی چندنفره‌ای است که روی تمام کنسول‌های نسل هشتم اجرا می‌شود.

اضافه شدن نقشه مبارزه‌ای جدید به بازی، یکی‌از بهترین ویژگی‌های فصل جدید است. حالت مبارزه سه‌به‌سه بازی Smite، محبوب‌ترین بخش این بازی است که از فصل سوم در سال ۲۰۱۶، نقشه جدیدی برای آن منتشر نشده است. این نقشه، طراحی بصری و تغییرات جدیدی مانند کاهش سرعت گیم‌پلی را برای متعادل‌سازی درون بازی، معرفی کرده است. ویدیوی فصل هفتم بازی Smite را می‌توانید ازطریق یوتیوب مشاهده کنید.

Smite

تصویری از نقشه جدید بازی Smite

به‌علاوه، فصل هفتم تغییرات جدیدی را در بخش Conquest اعمال کرده است. بخش Conquest حالت رقابتی اصلی بازی Smite محسوب می‌شود. استودیو تایتان فورج در وب‌سایت بازی Smite نوشت:

فصل جدید Conquest با تغییرات زیادی آغاز شده است. ما ازطریق روش‌های حل مسئله به این تغییرات دست پیدا کرده‌ایم. مثل همیشه، اهداف اصلی ما در مبارزات این است که مطمئن شویم باوجود استفاده همزمان از تمامی خدایان، آیتم‌ها و استراتژی‌ها، همه پنج قانون اصلی، تجربه‌ای مثبت و حس تأثیرگذاری را در بازی القا کنند.

بازیکنان در مبارزات بازی Smite، همیشه ترجیح می‌دهند که در موقعیت‌های خطرناکی بازی کنند. خوشبختانه، باوجود این تغییرات جدید، بازیکنان تغییرات نقش‌های خط‌مقدم را بیشتر احساس خواهند کرد؛ نقش‌هایی مانند ساپورت و سولو. درکنار تغییرات بازی، رویداد جدیدی با نام Jade Corruption شروع به‌کار کرده است. این رویداد یک شخصیت جدید را به بازی اضافه کرده است و روی فساد شوم Jade در کشور چین تمرکز کرده است. در این رویداد، ۶ اسکین جدید برای خدایان بازی اضافه شده‌اند که در آینده نیز هفت اسکین دیگر نیز به بازی اضافه خواهند شد. بعضی‌ از این اسکین‌های جدید به‌صورت جداگانه قابل خریداری هستند، در حالی‌که بازیکنان می‌توانند سایر اسکین‌ها را ازطریق بتل‌پس جدید سال ۲۰۲۰ به‌مبلغ ۳۹.۹۹ دلار خریداری کنند.

بازی Smite از زمان انتشار خود در سال ۲۰۱۴، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده است. مسابقات جهانی Smite در سال ۲۰۱۹ با حداکثر ۲۶ هزار نفر تماشاچی هم‌زمان، افت شدیدی را نسبت به دو سال گذشته خود که ثبت کرد. هرچند، Smite با معرفی نسخه‌های کنسولی خود، توانست بازیکنان بیشتری را به فهرست خود اضافه کند. خوشبختانه، فصل هفتم به صحنه رقابت بازی Smite نیروی تازه‌ای خواهد داد، در حالی‌که برای بازیکنان معمولی نیز فضای خوبی را فراهم کرده است. با معرفی فصل جدید، بدون‌شک هزاران نفر این بازی را تجربه خواهند کرد و فرصت خوبی را برای دیده شدن بازی Smite به‌وجود می‌آورد.

Smite یک بازی رایگان برای پی‌سی و تمامی پلتفرم‌های کنسولی بوده که توسط استودیو های-رِز (HiRez) منتشر شده است. این استودیو علاوه‌بر Smite، بازی‌های دیگری همچون Paladins و Realm Royale را منتشر کرده است. همچنین بازی تیراندازی Rogue Company که در اواخر امسال عرضه می‌شود نیز توسط استودیو های-رز توسعه یافته است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده