// پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۱

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Machiknights: Blood Bagos تا Might & Magic: Chess Royale

این هفته از بازی پلتفرمر و جذاب Bomber Cat Run گرفته تا دو بازی Magic: ManaStrike و Seven’s Code را برای اندروید و iOS داریم.

در هفته اول بهمن ماه، بازی‌های مختلفی در سبک نقش آفرینی در دسترس کاربران موبایل قرار گرفته است. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش‌آفرینی با نبردهای نوبتی هستید، بازی اندروید و آیفون Disgaea 1 Complete می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. این در حالی است که کاربران علاقه‌مند به بازی‌های حدس کلمه، می‌توانند بازی آیفون و اندروید Wild Words را تجربه کنند. در ادامه نگاهی مختصر به بازی‌های هفته اول بهمن ماه خواهیم داشت.

در صورتی که به‌دنبال بازی‌ برای گوشی‌های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل زومجی نگاهی به صدها بازی اندروید و آیفون معرفی شده در زومجی بیندازید. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Bird BnB

Bird BnB

تیم سازنده برای جذاب نشان دادن بازی Bird BnB، از المان‌های بازی‌های واقعیت افزوده استفاده کرده است. در اینجا بازیکن با ساخت BnBهای مختلف، باید پرنده‌ها را جذب کند و امتیاز کسب کند. هرقدر که عملکرد بهتری داشته باشید، پرنده‌های بیشتری به مکان ساخته شده جذب می‌شوند.

دانلود بازی Bird BnB

Bomber Cat Run

Bomber Cat Run

Bomber Cat Run یک بازی پلتفرمر دوبعدی است که بازیکنان را در نقش یک گربه قرار می‌دهد که باید مراحل را پشت سر بگذارد. ساختار بازی به‌گونه‌ای است که تنها دو دکمه برای هدایت گربه داستان درنظر گرفته شده است و بازیکنان تنها با یک دست می‌توانند مشغول تجربه‌ی بازی شوند.

دانلود بازی Bomber Cat Run

Disgaea 1 Complete

Disgaea 1 Complete

Disgaea یکی از بازی‌هایی است که کاربران علاقه‌مند به محصولات شرقی قطعا اسم آن را شنیده‌اند. Disgaea 1 Complete نسخه ریمستر بازی Disgaea است که هم‌اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است و می‌توانند تجربه‌ای متفاوت و جذاب را روی گوشی‌های موبایل خود کسب کنند.

دانلود بازی Disgaea 1 Complete

Dungeon Faster

Dungeon Faster

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های روگ‌لایک و کارتی هستید، Dungeon Faster می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد. در این بازی، بازیکن با قرار گرفتن در هر سیاه‌چال باید به‌واسطه‌ی کارت‌هایی که دارد، در مبارزات پیروز شود و دشمنان را از بین ببرد.

دانلود بازی Dungeon Faster

Evelyn’s Farm

Evelyn’s Farm

داستان بازی Evelyn’s Farm روایت‌گر لوسی و ایوان است که برای به‌دست آوردن پول برای دانشکده، به پیرزنی به نام اویلین کمک می‌کنند تا بتواند زمین زراعی خود را با گیاه و میوه‌های مختلف به یک زمین کشاورزی خوب تبدیل کند.

دانلود بازی Evelyn’s Farm

!Grow Up

!Grow Up

در بازی !Grow Up بازیکن باید با خوردن بلوک‌های رنگی محیط، بزرگ و بزرگ‌تر شود. دراین‌میان باید حواس خود را جمع کنید که با بلوک‌های مشکی رنگ برخوردی نداشته باشید، درغیراین‌صورت بازنده خواهید بود.

دانلود بازی !Grow Up

Machiknights – Blood Bagos

Machiknights – Blood Bagos

در بازی Machiknights: Blood Bagos بازیکنان در نقش قهرمانی قرار می‌گیرند که باید هیولاهای مختلفی را از بین ببرد. همچنین تیم سازنده باس فایت‌های متفاوتی را هم طراحی کرده است تا بازیکنان بیش‌ازپیش به‌چالش کشیده شوند.

دانلود بازی Machiknights: Blood Bagosn

Magic: ManaStrike

Magic: ManaStrike

بازیکن در بازی Magic: ManaStrike باید تیم خود را تشکیل دهد و به‌واسطه‌ی کارت‌هایی که دارد، حریف خود را از بین ببرد. همچنین یک بخش شخصی‌سازی و ارتقای تیم و جادوهایی را که آزاد کرده‌اید، برای مخاطب درنظر گرفته شده است تا بتوانند قدرت نیروهای خود را افزایش دهد.

دانلود بازی Magic: ManaStrike

Might & Magic: Chess Royale

Might & Magic: Chess Royale

در بازی Might & Magic: Chess Royale، بازیکنان وارد یک رقابت ۱۰۰ نفره می‌شوند و در ساختار بازی‌های Auto Chess، باید رقبای خود را از بین ببرند. وجود قهرمان‌ها و کاراکترهای جهان Might and Magic، موردی است که این بازی را هیجان‌انگیز کرده است.

دانلود بازی Might & Magic: Chess Royale

Pictominoes

Pictominoes

Pictominoes یک بازی پازل محول است که در جریان هر سطح، بازیکنان تصویری را مشاهده می‌کنند که همانند یک پازل به هم ریخته است و باید آن را کامل کنید. تیم سازنده سعی کرده ازطریق این بازی تجربه‌ای لذت بخش و آرامش بخش را در اختیار مخاطب قرار دهد.

دانلود بازی Pictominoes

Seven’s Code

Seven’s Code

Seven’s Code را می‌توان یک بازی اکشن ریتمیک دانست که تیم سازنده به‌واسطه‌ی نوآوری‌های خود قصد دارد یکی از بهترین‌ بازی‌های این سبک را در اختیار مخاطب قرار دهد. بیش از ۵۰ موسیقی مختلف برای بازیکنان در Seven’s Code درنظر گرفته شده است.

دانلود بازی Seven’s Code

Sling Stars

Sling Stars

اگر به‌دنبال بازی‌های چندنفره متفاوت و هیجان‌انگیز هستید که بتواند لحظات خوبی را برای شما و دوستان‌تان به‌وجود آورد، Sling Stars تجربه‌ی لذت بخش و متفاوتی است. دراین‌بازی، بازیکن باید با هدف‌گیری مناسب، قهرمان خود را به سمت سایر قهرمان‌های داخل بازی پرتاب و آن‌ها را از بین ببرد.

دانلود بازی Sling Stars

Snow Bros. Classic

Snow Bros. Classic

Snow Bros. Classic، یک بازی آرکید پلتفرمر است که در جریان‌ آن بازیکنان درنقش یک آدم برفی قرار می‌گیرند که باید با پرتاب گلوله‌های برف به سمت دشمنان، آن‌ها را از بین ببرند و آیتم‌های مختلفی را کسب کنند.

دانلود بازی Snow Bros. Classic

SpellTower+

SpellTower+ 

در جریان بازی SpellTower+ یک جدول پر از حروف انگلیسی مختلف برای شما نمایش داده می‌شود. وظیفه بازیکن در اینجا این است که کلمات مختلف را حدس بزد تا اینکه جدول خالی شود.

دانلود بازی SpellTower+

Sword vs Magic

Sword vs Magic

برج جادو ظاهی شیطانی به خود پیدا کرده است و قهرمان داستان، وظیفه دارد با زنده‌ماندن و پشت سر گذاشتن سطح‌ها و طبقه‌های این برج، حقیقت را کشف کند. همچنین در بازی Sword vs Magic تیم سازنده از توانایی و مهارت‌های شمشیرزنی مختلفی برای قهرمان داستان استفاده کرده است تا روند بازی را ساده‌تر کند.

دانلود بازی Sword vs Magic

Too Close

Too Close

Too Close را می‌توان یک بازی تیراندازی آرکید و بی‌انتها دانست و بازیکن با زنده‌ماندن در جهان بازی، می‌تواند امتیاز بهتری را برای خود کسب کند. همچنین آیتم‌های مختلفی در محیط بازی برای شما قرار داده شده است که روند زنده‌ماندن را ساده‌تر می‌کند.

دانلود بازی Too Close

Wild Words

Wild Words

Wild Words یک بازی دیگر در سبک حدس کلمات است. تیم سازنده قصد دارد ازطریق این بازی، کاربر را حسابی به‌چالش بکشد. ازاین‌رو آن دسته از افرادی که فکر می‌کنند که در حدس کلمات و لغت‌نامه انگلیسی بهترین هستند، می‌توانند ازطریق بازی Wild Words خود را به چالش بکشند.

دانلود بازی Wild Words

2 Minute Football

2 Minute Football

2 Minute Football یک بازی آرکید ورزشی از فوتبال آمریکایی است که تیم سازنده سعی دارد ازطریق آن تجربه‌ای متفاوت را از این بازی در دسترس مخاطبان قرار دهد. مدت زمان دو دقیقه‌ای هر بازی، موردی است که حساسیت بازی‌ها را بالا می‌برد و به یک چالش تبدیل شده است.

دانلود بازی 2 Minute Football

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده