// پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۶

ساخت یادبودی برای کوبی برایانت در بازی Fallout 76

یکی از بازیکنان بازی Fallout 76 در قسمتی از نقشه، یک بنای یادبود برای ستاره‌ی فقید بسکتبال تدارک دیده است.

پس از درگذشت Kobe Bryant در روز یکشنبه‌، تسلیت‌ها، یادبود‌ها و ادای احترام از میلیون‌ها نفر به سمت این ستاره‌ی بزرگ سرازیر شد. میلیون‌ها نفری که کوبی در طول دوران بازی خود، الهام‌بخش آن‌ها شده بود. این بازیکن که ۱۵۶۴ بازی برای تیم لیکرز انجام داده بود و دارای میانگین امتیاز ۲۵.۳ هم بود، یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ بسکتبال محسوب می‌شود.

در NBA، بازیکنان با استفاده از دو عدد ۲۴ و ۸، که دو عددی بودند که کوبی برایانت در طول ورزش خود به تن می‌کرد، به شکل‌های مختلفی ادای احترام کردند؛ به‌طور مثال، بازیکنان در طی گرم کردن بازی پیراهن‌هایی با این دو شماره به تن می‌کردند یا در طول ۲۴ ثانیه زمان برای پرتاب شوت به سمت سبد، در ابتدای بازی به اتلاف آن پرداختند. حتی یکی از بازیکنان که برای یک شب شماره‌ی خود را به ۲۴ تغییر داده بود، موفق شد که ۲۴ امتیاز دریافت کند. به‌نظر می‌رسد که حتی برخی شروع به بازنشسته کردن غیررسمی هردوی این شماره‌ها کرده‌اند.

علاوه‌بر این، بسیاری از علاقه‌مندان و هنرمندان ادای احترام خود را به شکل‌های گوناگونی همانند نقاشی، نوشته و حتی در بازی‌های ویدیویی نشان داده‌اند.پس از اعلام خبر فوت کوبی و دختر ۱۳ ساله‌اش، تیم سازنده‌ی NBA 2K20 و بازیکنان این بازی نیز به روش‌های مختلفی همانند تجمعات داخل بازی و ایجاد یک بنر داخل صفحه‌ی منوی اصلی بازی، یاد این ستاره را گرامی داشتند.

در یگی دیگر از این فعالیت‌ها یکی از کاربران ردیت به‌نام dustrho یک معبد با تم بسکتبال به یاد کوبی برایانت در بازی Fallout 76 ساخته که بازیکنان می‌توانند در نسخه‌ی پی سی این بازی، آن را در نقشه‌ی وست ویرجینیا ببینند. همچنین شما می‌توانید تصویر منتشر شده از این مکان را نیز مشاهده کنید:

ادای احترام به کوبی برایانت در بازی Fallout 76

این فرد در پست خود در ساب‌ردیت بازی Fallout 76 نوشت:

من می‌خواستم راهی برای بازیکنان داخل بازی برای ادای احترام به این ستاره‌ی بزرگ باز کنم و از این رو تصمیم به ساخت این معبد گرفتم. بازیکنان زیادی را دیده‌ام که در این معبد می‌ایستند و سلاح‌هایشان را به سمت آسمان شلیک می‌کنند، هدایایی در آن‌جا قرار می‌دهند و یا فقط روی صندلی‌های آن‌جا می‌نشینند و راجع به کوبی، زندگی او و اتفاقی که در ۲۶ ژانویه افتاد، صحبت می‌کنند. اگر شما هم خواستید معبد من را ببینید، من در نسخه‌ی PC با نام dustrho بازی می‌کنم (غرب وایت‌اسپرینگ).

پس از عرضه‌ی بازی Fallout 76 در نوامبر سال ۲۰۱۸، به ندرت خبر مثبتی راجع به این بازی منتشر شده است، اما ارائه‌ی تجربه‌ی آنلاین برای سری بازی‌های Fallout به قدری جذابیت داشته که بتواند بازیکنان آن را حفظ کند. با این اوصاف، کنار هم قرار گرفتن بازیکنان در این ظرفیت بسیار دل‌گرم کننده است. مخصوصاً که روزهای گذشته برای طرفداران ورزش دردناک بوده و شاید افراد بتوانند در سوگ مشترک، به آرامشی نسبی برسند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده