نویسنده: Mehdi Rh
// پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۵

معرفی بازی موبایل G.I.Joe: War On Cobra؛ تقابل بین خیر و شر

بازی  G.I.Joe : War On Cobra که به‌تازگی عرضه شده، یک بازی آنلاین با سبک استراتژیک و با حال و حوای سری محبوب G.I.Joe است که توانایی‌های شما را در این سبک به چالش می‌کشد.

بازی اندروید G.I.Joe : War On Cobra، جدیدترین ساخته استودیو !D3 Go است که سبک استراتژیک را در میدان نبرد بازی به گیمرها تقدیم می‌کند. بازی‌های با سبک استراتژیک که این روزها بیشتر در پلتفرم‌های موبایل و پی‌سی به چشم می‌خورند، توانسته‌‌اند علاقه‌مندان به این سبک خاص را سرگرم کنند و هر ساله استودیوهای بازی‌سازی سعی دارند با ایده‌های جدید و متنوع این سبک را زنده نگه دارند.

بازی G.I.Joe : War On Cobra، همان‌طور که از اسمش پیدا است جنگ بین دو گروه G.I.Joe و Cobra را به نمایش می‌گذارد و به‌نوعی تقابل بین خیر و شر را در بازی نشان می‌دهد. داستان بازی برگرفته از سری معروف G.I.Joe است که فیلم‌هایی هم براساس آن ساخته شده و به‌تازگی هم فیلمی جدید برگرفته از این سری محبوب در حال ساخت است.

G.I. Joe: War On Cobra

هنگامی که بازی آغاز می‌شود، شما در یک میدان مبارزه قرار می‌گیرید که صرفا جهت آشنایی با محیط بازی است. شخصی که عضو نیروهای نبرد شما است با شما صحبت می‌کند و نکات لازم را برای هدایت و پیشروی در نبرد به شما آموزش می‌دهد. پس از پیروزی در اولین نبرد که برای به‌دست آوردن این پیروزی مجبور به استفاده از نیروهای مختلف خود می‌شوید، به پایگاه خود باز می‌گردید. در این قسمت هم نکات آموزشی دیگری برای نحوه مدیریت پایگاه نمایش داده می‌شوند. پس از اینکه با مدیریت نیروها و پایگاه خود آشنا شدید، نوبت به این می‌رسد که تصمیم خود را بگیرید و از بین دو گروه G.I.Joe و Cobra که دشمن همدیگر هستند، یکی را برای ادامه بازی انتخاب کنید.

در بازی باید یکی از دو گروه G.I.Joe یا Cobra را که برگرفته شده از سری داستان G.I.Joe هستند انتخاب کنید و به‌نوعی به تقابل بین خیر و شر در دنیای بازی بپردازید.

سیستم بازی برای هر دو حق انتخاب، توضیحات مختصری می‌دهد تا به شما برای انتخابی که در پیش دارید کمک کند. پس از انتخاب گروه مورد نظر خود وارد قسمت بعدی می‌شوید که باز هم در این بخش همانند قسمت‌های قبل، آموزش‌هایی در نظر گرفته شده که مهم‌ترین قسمت‌های آن شامل مدیریت پایگاه اصلی و همچنین مدیریت منابع مهم مانند نفت، طلا و منابعی می‌شود که برای به‌دست آوردن آن‌ها باید از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای بازی استفاده کنید. در پایگاه اصلی، علاوه‌بر ساخت و ساز وسایل دفاعی برای مبازه با حمله دشمنان، موارد دیگری نیز در دسترس قرار گرفته شده است. مثلا قسمت Cargo برای به‌دست آوردن نیروهای جدید و منابع بازی است که باید در طول بازی به‌صورت مداوم به این نیروها دست پیدا کنید تا ادامه مراحل و مبارزات بازی جذاب‌تر شود و تنوع بیشتری داشته باشد. علاوه‌بر قسمت Cargo قسمت‌های دیگری نیز مانند چیدمان نظامی برای حمله به پایگاه دشمنان، فروشگاه بازی برای خرید نیرو و منابع، قسمت Event برای مناسبت‌هایی که در طول بازی به گیمر ارائه می‌شوند و همچنین قسمت جوایز بازی که باتوجه‌به عملکرد شما جوایزی ویژه را ارائه می‌دهد.

G.I. Joe: War On Cobra

پس از هر پیروزی می‌توانید نیروها و منابعی به‌عنوان غنیمت به‌دست بیاورید که شما را به پیشرفت و پیشروی در بازی تشویق می‌کنند.

 هنگامی که برای نبرد نیروهای خود را آماده کردید، وارد بخش نقشه بازی می‌شوید که در آن قسمتهایی را که فتح کردهاید و همچنین قسمتهایی که هنوز به آن‌ها دسترسی ندارید و باید تلاش کنید آنها را به تصرف خود در بیاورید، نمایش داده میشوند. پس از انتخاب پایگاه مورد نظر، آماده نبرد بعدی شده و با تایید آرایش نظامی که از قبل آماده کردهاید، وارد نبرد مبارزه در پایگاه دشمنان میشوید. پس از هر پیروزی میتوانید نیروها و منابعی به‌عنوان غنیمت به‌دست بیاورید که شما را به پیشرفت و پیشروی در بازی تشویق می‌کنند.

G.I. Joe: War On Cobra

اگر به بازی‌های استراتژیکی و مبارزه‌ای، یا به دنیای قهرمانان و شخصیت‌های G.I.Joe علاقه‌مند هستید، بازی G.I.Joe : War On Cobra می‌تواند شما را به نبرد در بازی مشغول کند و سرگرم نگه دارد. درکنار دانلود بازی می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید زومجی، فهرست کاملی را از بهترین بازی‌ها مشاهده کنید. 

دانلود بازی G.I.Joe : War On Cobra

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده