نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۵

بازی GTA V به ایکس باکس گیم پس اضافه شد

طبق اعلام مایکروسافت، بازی GTA V از طریق سرویس ایکس‌باکس گیم پس برای کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفت.

سرویس ایکس‌باکس گیم پس این روز‌ها محبوبیت خوبی در بین کاربران پی‌سی و ایکس‌باکس وان دارد و مایکروسافت هم به مرور زمان، بازی‌های جدیدی را برای مشترکین این سرویس در دسترس قرار می‌دهد. در همین راستا و طبق جدیدترین اخبار بازی، اعلام شده که GTA V، بازی تحسین‌شده راک‌استار، از امروز برای مشترکین این سرویس روی کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس است و علاقه‌مندان می‌توانند اقدام به دانلود و تجربه آن کنند. 

بازی GTA V با اینکه اولین بار در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، اما هنوز هم اثر محبوب و پرفروشی به‌حساب می‌آید و حتی در جدید‌ترین جدول فروش هفتگی انگلستان هم در بین ۱۰ بازی پرفروش قرار داشت. مایکروسافت فعلا این بازی را فقط برای گیم پس روی کنسول XBox One تایید کرده و خبری از انتشار آن روی این سرویس در کامپیوتر نیست. همچنین در صورتی که اشتراک Xbox Game Pass Ultimate داشته یا به شکل مجزا ایکس‌باکس لایو گلد را خریداری کرده باشید، می‌توانید علاوه بر بخش داستانی قسمت آنلاین این اثر یعنی GTA Online را هم تجربه کنید که مدام هم آپدیت‌های جدیدی توسط راک‌استار برای آن منتشر می‌شود.

در نهایت مایکروسافت اعلام کرده که مشترکین گیم پس، برای خرید کارت‌های Shark Cash بخش آنلاین این بازی و همچنین بسته Criminal Enterprise Starter Pack می‌توانند از تخفیف ۱۰ درصدی استفاده کنند و در صورتی هم که بنا به هر دلیلی بخواهند بازی را به شکل مجزا هم از فروشگاه مایکروسافت خریداری کنند، از تخفیف ۲۰ درصدی بهره خواهند برد. 


منبع News Xbox
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده