نویسنده: نیما احمدی
// جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۰

کاراکتر قدیمی Half-Life پیامی جدید برای ما دارد

مارک شاپیرو، صداپیشه کاراکتر G-Man با انتشار ویدیویی کوتاه از این شخصیت، از رویارویی بازیکنان با عواقب کارهای خود در بازی Half Life Alyx خبر داد.

سال ۲۰۲۰ فرا رسید و بسیاری از رویدادهای بزرگ صنعت بازی برای امسال برنامه‌ریزی شده‌اند. نه‌تنها انتشار بازی‌های بزرگ در ابتدای سال، بلکه عرضه کنسول‌های نسل بعدی در انتهای سال جزو جذابیت‌های صنعت بازی در سال ۲۰۲۰ خواهند بود. ولی یکی از این اتفاق‌های بزرگ بازگشت کاملاً غیرمنتظره مجموعه Half Life با بازی واقعیت مجازی Half-Life: ALyx بود. این بازی برای عرضه در سال جاری برنامه‌ریزی شده است. حال طی انتشار ویدیویی کوتاه، یکی از شخصیت‌های قدیمی هف لایف پیغامی ویژه برای بازیکنان به‌جا گذاشته است.

مایک شاپیرو، صداپیشه شخصیت مرموز G-Man، در توییتر رسمی خود ویدیویی را از این کاراکتر منتشر کرده است. او در این کلیپ کوتاه از آمادگی ما برای رویارویی با عواقب کارهایمان حرف می‌زند. افرادی که بازی Half Life 2 را تجربه کرده‌اند، بدون‌شک منظور او را متوجه خواهند شد.

بازی Half Life Alyx برای انتشار در اسفند ماه امسال، تنها ازطریق هدست‌های واقعیت مجازی و روی پی‌سی منتشر خواهد شد. این بازی به‌عنوان قسمت بعدی مجموعه Half Life شناخته می‌شود و یک اسپین‌آف از این سری محبوب نخواهد بود. بنابرین انتشار این بازی می‌تواند داستان این مجموعه محبوب را ادامه دهد. در ادامه می‌توانید این ویدیوی کوتاه را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده