نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بسته الحاقی Polar Expedition بازی Trials Rising پنج پیست زمستانی به بازی اضافه کرد

بازی Trials Rising پنج پیست برفی جدید را به عنوان جدیدترین محتوای بسته‌ی زمستانی Polar Expedition اضافه کرد.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، سومین بسته‌ی ویژه زمستانی بازی Trials Rising با عنوان «Polar Expedition» منتشر شده و پنج پیست جدید و برفی را به این بازی اضافه کرد. بسته‌ی الحاقی جدید یوبیسافت، امکان موتورسواری روی موانع برفی و یخی را برای بازیکنان این بازی فراهم کرد.

بازی موتورسواری یوبیسافت (Ubisoft)، پیست‌های Permafrost، Glacial Mess، Inuit’s Paradise، Out Cold و Iceferno را در این بسته منتشر کرده است. پیست موتورسواری Permafrost، در منطقه‌ای از گرینلند واقع شده و به گفته‌ی توسعه دهندگان این بازی، امکان انتخاب روش کنترل زمان جداشدن موتورسیکلت از زمین (airtime) را در اختیار بازیکنان قرار داده است. ظاهراً Glacial Mess نیز بیشتر روی توده‌های یخی شناور روی آب تمرکز داشته و امکان لیز خوردن و شکستن توده‌های یخ را فراهم می‌کند.

Trials Rising

پیست Inuit’s Paradise در ساعات شب واقع شده و می‌تواند جلوه‌های زیبای شفق قطبی در آسمان شب را به نمایش بگذارد اما ظاهراً قبل از دسترسی به این پیست مسابقه، باید یک سری مهارت‌های تکنیکی را تکمیل کنید. پیست Out Cold در یک پایگاه نظامی و در شرایط آب و هوایی طوفانی قرار داشته و امکان ماجراجویی در تجهیزات مخفی و زیرزمینی ارتش را فراهم خواهد کرد. در نهایت پیست Iceferno را داریم که بنا به گفته‌ی توسعه دهندگان این بازی، سخت‌ترین مورد در میان این پنج پیست خواهد بود. پست وبلاگی یوبیسافت، این پیست را «طبقه‌ی آخر جهنم که با یخ پوشیده شده» توصیف می‌کند. شما می‌توانید با مراجعه به پست وبلاگی Ubisoft، جزئیات تکمیلی و تصاویر این پیست‌ها را مشاهده کنید.

بازی Trials Rising هم‌اکنون برای نینتندو سوییچ، پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 قابل دریافت است. این بازی در بررسی زومجی توانسته نمره خوب ۸ را ازآن خود کند. در پایان از شما دعوت می‌کنیم که در صورت تجربه بازی، نظرات خود را در این‌باره اعلام کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده