نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

ساخت بازی جدید سازنده Sea of Solitude آغاز شده است

کورنلیا گپرت مدیرعامل، نویسنده و کارگردان نوآوری استودیوی Jo-Mei Game از همین الان نویسندگی بخش اول بازی جدید توسعه دهندگان Sea of Solitude را تکمیل کرده است.

الکترونیک آترز (EA) و استودیوی جو-می گیمز (Jo-Mei Games) در ماه تابستان امسال با همکاری یکدیگر بازی Sea of Solitude را منتشر کردند. این بازی مستقل، به اضطراب، نگرانی و دیگر مسائل روحی روانی می‌پرداخت. این بازیِ درگیر کننده و متفاوت، بیشتر موفقیت‌های خود را مدیون زحمات نویسنده و کارگردان هنری استودیوی Jo-Mei Games یعنی کورنلیا گپرت (Cornelia Geppert) بوده است. صحبت‌های او در کنفرانس E3 2019 نشان از اشتیاق و توجه بالای او در شکل دادن به دنیای Sea of Solitude یا هر بازی دیگری است که توسط او ساخته می‌شود.

با شروع آغاز سال جدید میلادی، گپرت شروع فرایند ساخت بازی جدید تیم توسعه دهندگان Jo-Mei را تأیید و اعلام کرد که داستان و اتفاقات آن را در حال حاضر نوشته است. او در پیام جدیدی که از طریق اکانت توییتری خود منتشر کرده، ضمن اظهار سرزندگی و احساس تازگیِ ناشی از آغاز سال نو، اعلام کرد که اولین پیش نویس از متن پروژه‌ی جدید این استودیو تکمیل شده است. با اینکه هنوز زمان بسیار زیادی تا رسیدن به مراحل نهایی ساخت این بازی باقی‌مانده است، اما جای امیدواری است که گپرت و تیم توسعه دهندگان این استودیو از همین الان ایده‌ها و منابع الهام اثر بعدی خود را پیدا کرده‌اند. می‌توان گفت که در حال حاضر این خبر، تنها اطلاعاتی است که از پروژه‌ی بعدی سازندگان Sea of Solitude در دست داریم. به محض انتشار اطلاعات تکمیلی، آخرین اخبار به اطلاع شما کاربران زومجی خواهد رسید.

بازی Sea of Solitude هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، و ایکس باکس وان قابل دریافت است. با مراجعه به این لینک، می‌توانید تریلر روز عرضه بازی Sea of Solitude را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده