// جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

Metro Redux توسط PEGI برای نینتندو سوییچ رده‌ بندی سنی شد

به‌تازگی بازی Metro Redux در سایت PEGI برای نینتندو سوییچ درجه سنی +۱۸ را دریافت کرده است و احتمال می‌رود شاهد معرفی این کالکشن برای نینتندو سوییچ باشیم.

از زمان عرضه نینتندو سوییچ تا به امروز، یکی از مواردی که شاهد آن بوده‌ایم، پورت شدن بازی‌های مختلف برای این کنسول هیبریدی است. در ابتدا کم‌تر شخصی فکر می‌کرد که نینتندو سوییچ بتواند بازی‌هایی نظیر Doom یا Wolfenstein II: The New Colossus را اجرا کند، اما استودیوهای بازی‌سازی با پورت مناسب بازی‌های خود، محصولات خود را در دسترس کاربران نینتندو سوییچ هم قرار دادند. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد Metro Redux هم یکی دیگر از بازی‌هایی است که قرار است در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار بگیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در وبسایت PEGI (سیستم رده‌بندی سنی اروپا) بازی Metro Redux برای نینتندو سوییچ رده‌بندی سنی شده است. همچنین این بازی به‌خاطر خشونت خود درجه سنی +۱۸ را دریافت کرده است. مترو ریدکس شامل دو بازی Metro 2033 و Metro: Last Light است که هرکدام از آن‌ها تجربه‌ی منحصربه‌فردی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. البته اشاره کنم که هنوز این خبر توسط 4A Games، سازنده Metro Redux، تایید نشده است.

بااین‌تفاسیر و فهرست شدن بازی در سایت PEGI، انتظار می‌رود در آینده شاهد معرفی این بازی برای نینتندو سوییچ باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

Metro Redux


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده