نویسنده: میلاد فاطمی
// جمعه, ۱۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

حجم بازی Resident Evil 3 برای ایکس باکس وان مشخص شد

با توجه به صفحه Resident Evil 3 Remake در فروشگاه ایکس باکس، حجم این بازی ۴۳ گیگابایت مشخص شده است.

حدود یک سال از زمان انتشار نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2 می‌گذرد؛ اثری که نتیجه آن باعث شد کپکام به همگان ثابت کند که یک بازی قدیمی و محبوب و پرطرفدار را هم می‌توان به بهترین شکل بازسازی کرد. موفقیت‌‌ها و بازخوردهای مثبت بازی تاحدی زیاد بود که بسیاری پس از انتشار آن احتمال معرفی و عرضه بازسازی نسخه‌های دیگر از این مجموعه خاطره‌انگیز را دادند. طبق پیش‌بینی‌های اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی، تیم سازنده تصمیم گرفت نسخه سوم از مجموعه رزیدنت ایول که برای اولین بار در سال ۱۹۹۹ روانه بازار شده بود را بازسازی کرده و با اعمال بهبودهای بصری و به‌روز کردن آن، بازی را این بار برای کنسول‌های نسل هشتمی روانه بازار کند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، اطلاع دارید که چندی پیش کپکام با ارایه اطلاعاتی از نسخه کالکتور ادیشن بازی، از روبه اتمام رسیدن روند ساخت آن خبر داد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی و باتوجه به نزدیک شدن به زمان عرضه Resident Evil 3 Remake، تیم سازنده در صفحه مخصوص بازی در فروشگاه ایکس باکس حجم این نسخه از بازی را ۴۳ گیگابایت برای کاربران ایکس باکس وان مشخص کرد. نکته قابل توجه این است که علاقه‌مندان باید به‌صورت جداگانه ۲۱.۹۳ گیگابایت برای بخش داستانی و تک‌نفره و همچنین ۲۰.۴۷ گیگابایت برای حالت جدید چندنفره و آنلاین آن که به‌نام Resistance نیز معرفی شده است، دانلود کنند. هنوز علی‌رغم اینکه اطلاعات دقیقی از نسخه پلی استیشن 4 و پی‌سی بازی منتشر نشده است، اما به‌نظر می‌رسد کاربران این دو پلتفرم نیز وضعیت مشابهی خواهند داشت.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نسخه ریمیک بازیResident Evil 3 به‌صورت رسمی در تاریخ ۱۵ فروردین ماه ۹۹ (۳ آوریل ۲۰۲۰) برای پی سی، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه می‌شود.

اگر شما هم از طرفداران این مجموعه کلاسیک هستید، لطفا نظرات خود درمورد ساخت نسخه ریمیک بازی Resident Evil 3 و احتمال موفقیت آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده