// چهار شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۹

بازی‌های رایگان ماه فوریه سرویس ایکس باکس لایو گلد مشخص شدند

مایکروسافت بازی‌هایی را که در ماه آینده‌ی میلادی برای مشترکان سرویس ایکس‌باکس لایو گلد رایگان می‌شوند، مشخص کرد.

مایکروسافت در خبری در وب‌سایت ایکس‌باکس، بازی‌هایی را که در سرویس ایکس‌باکس لایو گلد در ماه فوریه‌ی ۲۰۲۰ رایگان می‌شوند، اعلام کرد. این بازی‌ها شامل بازی مسابقه‌ای TT Isle of Man، بازی ماجراجویی ترسناک Call of Cthulhu، بازی چندنفره‌ی Fable Heroes و بازی پرطرفدار و کلاسیک Star Wars Battlefront نسخه‌ی سال ۲۰۰۴ می‌شوند.

TT Isle of Man یک بازی مسابقه‌ای موتوکراس است که یکی از دو بازی رایگان ایکس باکس وان است. بازی دیگر ایکس‌باکس وان، Call of Cthulhu خواهد بود که براساس داستان‌های اچ.پی لاوکرفت ساخته شده است. برای ایکس باکس 360 هم Fable Heroes که یک بازی چند نفره با حال و هوای کارتونی بوده و یک اسپین‌آف از سری اصلی Fable محسوب می‌شود، به‌صورت رایگان در دست کاربران قرار می‌گیرد. بازی آخر هم Star Wars Battlefront است که به‌عنوان اولین بازی از سری فعلی بازی‌های Battlefront مجموعه‌ی Star Wars محسوب می‌شود. قابل ذکر است که هردو بازی 360، روی ایکس‌باکس وان هم اجرا می‌شوند.

سرویس گلد ایکس‌باکس که به بازیکنان اجازه‌ی بازی آنلاین را می‌دهد، مجموعه‌ی بازی‌های Gold Library را هم فعال می‌کند. سرویس گلد هم‌چنین با گیم‌ پس آلتیمیت هم ارائه می‌شود که به کاربران یک مجموعه‌ی خیلی بزرگ‌تر از بازی‌ها را به‌صورت اشتراکی ارائه می‌دهد. انتشار بازی‌های جدید، به این معنی است که شما فقط چند روز برای دریافت بازی‌های ماه ژانویه فرصت دارید؛ این بازی‌ها شامل Styx: Shards of Darkness و Lego Star Wars 2 می‌شوند که فرصت دریافت آن‌ها تا ۳۱ ژانویه است. بازی Batman: The Telltale Series هم تا ۱۵ فوریه قابل دریافت است.

تاریخ دریافت بازی‌های این ماه به شکل زیر است:

  • TT Isle of Man (از ۱۲ بهمن تا ۱۱ اسفند)
  • Call of Cthulhu (از ۲۷ بهمن تا ۲۵ اسفند)
  • Fable Heroes‌ (از ۱۲ تا ۲۶ بهمن)
  • Star Wars Battlefront (از ۲۷ بهمن تا ۱۰ اسفند)


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده