نویسنده: تیم کجارو
// چهار شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۵

بهترین مراکز خرید کیش که باید به آن‌ها سر بزنید

بخشی مهمی از سفر به کیش، مربوط به بازدید از فروشگاه‌ها و مراکز خرید کیش می‌شود. در این مقاله به معرفی برخی از بهترین مراکز خرید کیش پرداخته‌ایم.

محتوای اصلی این مطلب متعلق به سایت کجارو بوده و در زومجی بازنشر شده است.

علاوه‌بر جاهای دیدنی کیش شامل طبیعت زیبا، ساحل‌های مرجانی، آب‌های زلال و برنامه‌های ویژه شب‌های کیش، پاساژها و مراکز خرید کیش از جمله مقاصدی هستند که گردشگران حتما به آن‌ها سر می‌زنند. در این مقاله سعی شده تا بیشتر این پاساژها پوشش داده شود. توصیه ما برای شما مسافران کیش که قصد خرید از مغازه‌های این جزیره را دارید این است که کاملا به قیمت‌های اجناس مورد نظر در شهر خود واقف باشید تا بتوانید با اجناس بازارهای کیش مقایسه کنید و خریدی مناسب داشته باشید، زیرا برخی اجناس نه‌تنها ارزان‌تر نیستند، بلکه گران‌تر از اجناس شهر شما نیز هستند. همچنین به‌علت نزدیکی بیشتر بازارها و پاساژهای کیش سعی کنید تا جایی که می‌توانید اجناس و قیمت‌های این بازارها را با هم مقایسه کنید.

مراکز خرید کیش

کجارو در انتخاب بهترین تور کیش نیز به شما کمک می‌کند. ما با همکاری آژانس‌های معتبر مسافرتی ده‌ها تور به مقصد کیش را به شما معرفی می‌‌کنیم تا بتوانید با مقایسه آن‌ها تور مورد نظر خود را پیدا کرده و آن را با پایین‌ترین قیمت خریداری کنید.

بازار پارس خلیج کیش

بازار پارس خلیج کیش

بازار پارس خلیج مرکز خریدی یک طبقه و دارای ۱۵۰ غرفه است. در این بازار می‌توانید کالاهایی چون پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، تلفن همراه و تجهیزات رایانه‌ای، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی را تهیه کنید. همچنین خرازی، مشاور املاک و خدمات مسافرتی نیز در این مکان به چشم می‌خورند.

  • ساعت بازدید از بازار پارس خلیج: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب.
  • آدرس بازار پارس خلیج: کیش، شهرک صفین، میدان سعدی، خیابان میرمهنا

مرکز خرید ونوس کیش

بازار ونوس کیش

مرکز خرید ونوس یکی از پاساژهای کیش ۲ طبقه دارای ۳۱۰ غرفه است. بیشتر مغازه‌ها در طبقه اول قرار دارند. این مرکز دارای یک رستوران، یک کافه، ۳ بانک، مغازه‌های فروش لباس، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و موارد دیگر است.

  • ساعت بازدید از مرکز خرید ونوس: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر و ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب
  • آدرس مرکز خرید ونوس: کیش، خیابان صنایی، جنب مرکز خرید مریم

بازار صفین کیش

بازار صفین کیش

بازار صفین یا بازار عرب‌ها از قدیمی‌ترین بازارهای کیش و با معماری عربی است. بیشتر فروشنده‌ها نیز از بومیان و عرب زبان هستند. این بازار یک طبقه و دارای ۷۰ غرفه است که در زمینه‌های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی فعالیت می‌کنند. قیمت‌ها در این بازار نسبتا ارزان هستند. دو بانک نیز در این بازار وجود دارند.

  • ساعت بازدید از بازار صفین: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس بازار صفین: کیش، بلوار پیامبر

مرکز خرید زیتون کیش

بازار زیتون کیش

یکی دیگر از پاساژهای کیش مرکز خرید زیتون است که در شرق جزیره قرار دارد. در این مرکز خرید دو طبقه، ۱۰۳ غرفه غعال به مسافران و بازدیدکنندگان خدمات می‌دهند. انواع پوشاک، لوازم خانگی، ادکلن و عطر در این مرکز خرید عرضه می‌شود. معماری این مرکز آن را از دیگر مراکز خرید متمایز کرده است. این پاساژ از ۹۶ واحد تجاری و ۱۲ واحد اداری تشکیل شده است. در صورت گرسنگی یا خستگی، می‌توانید به رستوران یا کافی‌شاپ پاساژ مراجعه کنید. یک بانک نیز در این مرکز فعالیت دارد.

  • ساعت بازدید از مرکز خرید زیتون: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب
  • آدرس مرکز خرید زیتون: کیش، بلوار ساحل

مرکز خرید پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش

مرکز خرید پانیذ، دو طبقه و ۱۸۳ غرفه تجاری دارد که در زمینه‌های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، ساعت، مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه وسایل صوتی و تصویری، اسباب‌بازی، تلفن همراه، بدلیجات و موراد دیگر فعالیت می‌کنند. همچنین در این مرکز خرید یک رستوران، کافی‌شاپ، فست‌فود و کافی‌نت وجود دارد.

  • ساعت بازدید از مرکز خرید پانیذ: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر تا ۱۰ شب.
  • آدرس مرکز خرید پانیذ: کیش، بلوار ساحل

بازار پردیس ۱ کیش

پردیس ۱ کیش

بازار پردیس ۱ در کیش دو طبقه با ۲۰۰ واحد دارد و یکی از باراهای بزرگ کیش به حساب می‌آید. کالاهای این بازار نیز مانند دیگر بازارهای نام ‌برده شامل پوشاک، کیف و کفش و موراد مشابه است. علاوه‌بر این غرفه‌ها، یک رستوران، یک چای‌خانه سنتی، یک کافی‌شاپ، آژانس‌های مسافرتی، چندین بانک و یک کافی‌نت در این بازار وجود دارد. این مرکز خرید که در شرق جزیره قرار دارد، در سال ۱۳۷۱ افتتاح شده و از قدیمی‌ترین مراکز خرید کیش به شمار می‌آید. بازار پردیس کیش با مشاوره معماران فرانسوی مشهور و به سبک اروپایی ساخته شده است. اینجا می‌توانید اجناس باکیفیت و قیمت‌های متوسط را پیدا کنید.

  • ساعت بازدید از مرکز خرید پردیس: همه روزه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۷:۳۰ تا ۲۳:۳۰
  • آدرس مرکز خرید پردیس یک: کیش، بین خیابان فردوسی و بلوار رازی

بازار پردیس ۲ کیش

پردیس ۲ کیش

بازار پردیس ۲ کیش نیز مانند پردیس ۱ دارای کالایی‌هایی مانند پوشاک، کیف و کفش و چمدان، لوازم لوکس و گل مصنوعی، لوازم ورزشی، مکمل‌های غذایی، لوازم برقی و خانگی، عطر و ادکلن، کالای کودک، لوازم آرایشی و بهداشتی و... است. از دیگر واحدهای تجاری بانک و موسسات مالی، رستوران و کافی‌شاپ است. این مرکز خرید که از زیباترین مراکز خرید جزیره نیز محسوب می‌شود، دسترسی راحتی دارد و در نوار ساحلی کیش قرار گرفته است.

  • ساعت بازدید از مرکز خرید پردیس ۲: هر روز از ۹:۳۰ تا ۱ بعد از ظهر و از ۵ عصر تا ۱۱ شب.
  • آدرس مرکز خرید پردیس ۲: کیش، میدان پردیس

مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون کیش

مجتمع تجاری - خدماتی دامون شامل ۹۸ غرفه تجاری و ۱۰ غرفه خدماتی و یک طبقه فودکورت و رستوران است. اجناس مرکز خرید دامون مشابه دیگر اجناس در مراکز خرید نام‌برده هستند؛ مانند انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، تلفن همراه، لپ‌تاپ و کامپیوتر و... طبقه دوم (این مرکز شامل طبقه همکف، اول و دوم است) شامل یک پیست اسکیت روی یخ است. وجود یک پیانو در مرکز خرید و آهنگ‌های گوش‌نواز آن فضای دلپذیری را ایجاد می‌کند.

  • ساعت بازدید از مرکز خرید دامون: 
  • آدرس مرکز خرید دامون: کیش، انتهای خیابان وصال، بلوار ایران

بازار مریم

بازار مریم کیش

غرفه‌های بازار مریم در فضایی باز قرار دارند. فضا و معماری این بازار بسیار زیبا و دلنشین است. می‌توانید پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی مورد نیاز خود را از این بازار زیبا تهیه کنید.

  • ساعت بازدید از بازار مریم: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس بازار مرآدرس بازار مریم: هرمزگان- کیش- خیابان سنایی


منبع کجارو
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده