// چهار شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

درآمد بازی‌ های موبایل نینتندو از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد؛ درخشش Fire Emblem Heroes

سنسور تاور به‌تازگی نموداری از درآمد بازی‌های موبایل نینتندو منتشر کرده که نشان می‌دهد درآمد بازی‌های موبایل این شرکت از یک میلیارد دلار عبور کرده است.

چند سال پیش، شرکت نینتندو نقش کم‌رنگی در صنعت بازی‌های موبایل داشت. در ادامه آن‌ها بازی Super Mario Run را عرضه کردند. همچنین بازی‌های مختلف دیگری از مجموعه‌های دوست داشتنی نینتندو روی گوشی‌های موبایل عرضه شد و حال، طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل منتشر شده از سوی سنسور تاور، درآمد کلی از بازی‌های موبایل نینتندو از مرز یک میلیارد دلار عبور کرده است.

باتوجه‌به لیست منتشر شده از سوی سنسور تاور، بازی Fire Emblem Heroes به‌تنهایی ۶۱ درصد از این مبلغ را به‌خود اختصاص داده است. درآمد کلی Fire Emblem Heroes از سوی سنسور تاور ۶۵۶ میلیون دلار اعلام شده است که بسیار بیشتر از سایر بازی‌های این فهرست است. در رتبه دوم، بازی Animal Crossing: Pocket Camp با درآمد ۱۳۱ میلیون دلاری و در رتبه سوم، بازی Dragalia Lost با درآمد ۱۲۳ میلیون دلاری قرار گرفته است.

نکته‌ی جالب این فهرست، رقابت سه نسخه از ماریو در انتهای جدول است و همچنین در فهرست منتشر شده از سوی سنسور تاور، بازی‌های عرضه شده از مجموعه Pokemon حضور ندارند. متاسفانه نینتندو عملکرد سایر بازی‌های موبایل خود را منتشر نکرده است، اما به‌نظر می‌رسد توانسته است جایگاه ویژه‌ای را در این صنعت برای خود فراهم کند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده چه بازی‌هایی برای اندروید و iOS معرفی می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

نینتندو موبایل


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده