// چهار شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

Black Mesa ریمستر بازی Half-Life به‌زودی از فاز بتا خارج می‌شود

بازی Black Mesa، ریمستر نسخه اول مجموعه Half-Life است، قرار است به‌زودی از فاز بتا خارج شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، نسخه ریمستر بازی Half-Life 1 یعنی بازی Black Mesa قرار است به‌زودی از مرحله بتا خارج شود. این خبر را استودیو Crowbar Collective، سازنده‌ی بازی، در آخرین آپدیتی که برای آن منتشر شد، اعلام کرد. بخشی از صحبت‌های این استودیو را در زیر می‌توانید مطالعه کنید:

پس از آزمون‌های بسیار زیاد داخلی و خارجی، تمامی موارد مورد نیاز را برای عرضه‌ی رسمی بازی آماده کرده‌ایم و بالاخره، تاکید می‌کنم بالاخره شاهد پایان دوران Early Access بازی و انتشار رسمی آن خواهیم بود.

برنامه‌ای برای پشتیبانی از این بازی در نظر گرفته شده است که شامل رفع ایرادات، بهبودهای گرافیکی و هنری و پشتیبانی طولانی‌مدت برای ورک‌شاپ استیم است. جدیدترین آپدیت بازی Black Mesa سرزمین Xen را که خانه‌ی موجودات Vortiguant است به بازی اضافه می‌کند که می‌توانید تریلر آن را در پایان مطلب مشاهده کنید. این سرزمین پیش‌تر در بتای عمومی بازی وجود داشت، اما حالا دست‌خوش تغییراتی شده است که آن را برای اضافه شدن به نسخه اصلی بازی آماده کرده است.

بازی Black Mesa را می‌توان تاکنون نزدیک‌ترین بازی به بازی مورد انتظار Half-Life 3 دانست که هواداران این مجموعه به‌شدت منتظر آن هستند. حالا هم با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار بازی Half-Life: Alyx، این‌طور به‌نظر می‌رسد که مقداری از تشنگی این افراد به محتوای جدیدی از این مجموعه رفع خواهد شد. در حال حاضر هیچ تاریخ انتشاری برای بازی Black Mesa اعلام نشده است.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده