// چهار شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تریلر Apex Legends احتمالا از کشته شدن کاراکتر فصل جدید این بازی یعنی Forge خبر می‌دهد

استودیو ریسپاون به‌تازگی تریلر داستانی جدیدی را از Apex Legengds منتشر کرده است که در جریان آن به‌نظر می‌رسد کاراکتر فورج، کشته می‌شود.

چندی پیش بود که استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، سازنده Apex Legends، در جریان یک لایو استریم اطلاعات بیشتری را از فصل چهارم بازی منتشر کرد. ریسپاون اعلام کرده بود که فصل چهارم در تاریخ ۱۵ بهمن ماه (چهارم فوریه) در دسترس قرار می‌گیرد. این در حالی است که تیم سازنده، به‌تازگی ویدیویی را منتشر کرده که در جریان آن به‌نظر می‌رسد شاهد کشته شدن فورج هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در تریلر سینمایی داستانی منتشر شده، خبرنگاری را می‌بینیم که در حال مصاحبه با جیمی مک‌کورمیک ملقب به فورج است. در این حین از او در مورد پیوستن به ایپکس لجندز پرسیده می‌شود. این در حالی است که در آخر تریلر Stories from the Outlands، شاهد یکی از شخصیت‌های آشنای ایپکس لجندز هستیم که به فورج حمله می‌کند. درواقع، در این ویدیو شاهد Revenant، ربات قرمز رنگی هستیم که در بعضی از تریلرهای گذشته Apex Legends هم مشاهده شده بود.

در گذشته دیتاماینرهای ایپکس لجندز فایل‌های صوتی مختلفی را از Revenant پیدا کرده بودند که به کاراکتر فورج اشاره داشت و پس از آن، شاهد رونمایی این شخصیت بودیم. ازاین‌رو با انتشار تریلر ذکر شده، سوال پیش می‌آید که آیا فورج کشته شد؟ به‌نظر می‌رسد استودیو ریسپاون یک تریلر چند قسمتی را آماده کرده است که در حال حاضر، تنها قسمت اول آن در دسترس قرار داده شده است و در آینده، ویدیوی کامل را مشاهده کنیم. همچنین پس از منتشر شدن این ویدیو، درو مک‌کوی، رهبر پروژه‌های ریسپاون، با انتشار یک توییت اعلام کرد:

فاش شدن اطلاعات، بدترین چیز ممکن است. ما زمان بسیاری را صرف کردیم تا بتوانیم موارد هیجان‌انگیزی را جهت غافل‌گیر کردن مخاطبان بسازیم. واقعا بد است که بعضی‌ها برای جلب توجه در اینترنت، این زحمات را از بین می‌برند. 

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا در فصل چهارم شاهد حضور Revenant خواهیم بود یا فورج همان کاراکتری است که استودیو ریسپاون آن را در دسترس کاربران قرار خواهد داد؟ در ادامه می‌توانید تریلر سینمایی Stories from the Outlands را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده