نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱

کونامی از پروژه احیای مجموعه Silent Hill خبر داد؛ بازگشت سایلنت هیل با یک بازی جدید

شرکت کونامی رسما اعلام کرد که درحال بررسی پیشنهادات هواداران برای ساخت نسخه‌ی جدید این مجموعه است. کمپانی ژاپنی در ادامه متذکر شد که فعلا نمی‌تواند اطلاعات بیشتری را از روند احیای این مجموعه، منتشر کند.

پس از کنسل شدن ساخت بازی Silent Hills و قطع همکاری دراماتیک هیدئو کوجیما و شرکت کونامی، سری بازی‌های Silent Hill سکوت سنگینی را برای ادامه‌ی حیات خود پیش گرفتند، به‌طوری که بیشتر از خاطرات ماندگار خلق‌شده توسط این سری، غم و اندوه ناپدید شدن این مجموعه بر اثر کارشکنی‌ها کونامی ذهن هواداران‌ را به‌خود مشغول کرده بود. البته که کونامی به‌نظر این مجموعه را طی سالیان اخیر فراموش نکرده بود و با ساختن دستگاه‌های قمار با طرح‌های سایلنت هیل، پول بسیار زیادی به‌جیب زد که خب بهتر است بیشتر از این در موردش صحبت نکنیم!

طی ماه‌های اخیر و مخصوصا پس از عرضه‌ی بازی Death Stranding و صحبت‌های هیدئو کوجیما مبنی بر علاقه‌ی او به‌ساخت آثار ترسناک، نام مجموعه‌ی سایلنت هیل بیشتر و بیشتر به‌گوش می‌رسد. پس از ابراز علاقه‌ی کوجیما به‌ساخت یک بازی ترسناک، خبر به‌فروش گذاشته شدن دامنه‌ی بلاگ سایلنت هیل را دیدیم و بعد از آن، صحبت‌های طراح هنری سایلنت هیل ۲ و ۳ پیرامون فعالیت وی روی یک پروژه‌ی ترسناک را داشتیم که تمامی این موارد، نام «سایلنت هیل» را بیشتر از قبل به‌پربحث‌ترین موضوعات ویدیو گیم در فضای مجازی تبدیل کرد.

بازی Silent Hill 2

حالا و در جریان اخبار بازی، بالاخره شرکت کونامی سکوتش را شکست و از احیای مجموعه‌ی سایلنت هیل خبر داد. البته که این بار دیگر خبری از دستگاه‌های قمار و موارد خجالت‌بار این‌چنینی نیست بلکه صحبت از ساخت بازی‌های بزرگ و جدی سایلنت هیل درمیان است! شرکت کونامی در گفت‌وگو با بلاگ PCGamesN پیرامون احیای مجموعه‌ی سایلنت اعلام کرد با اینکه درحال حاضر نمی‌تواند اطلاعاتی را از پروژه‌های در دست ساخت مجموعه‌ی سایلنت هیل منتشر کند، اما آن‌ها درحال بررسی بازخوردهای هواداران برای ساخت قسمت بعدی این مجموعه هستند. کمپانی ژاپنی در گفت‌وگو با بلاگ RelyOnHorror نیز خاطرنشان کرد مجموعه‌ی سایلنت هیل در حال آماده‌ کردن خود برای به‌پایان رساندن دوران انزوا است و یک بازی جدید از این مجموعه در دست ساخت قرار دارد.

فعلا کونامی به‌تایید در دست ساخت بودن حداقل یک بازی جدید از مجموعه‌ی سایلنت هیل بسنده کرده که صدالبته همین موضوع برای هیجان‌زده کردن گیمرها به‌خصوص هواداران ژانر ترس و طرفداران سایلنت هیل، کافی است. باید صبر کنیم و ببینیم که این بازی توسط چه استودیویی در دست ساخت است و چه زمانی منتشر می‌شود؛ اینکه توجه یک‌باره‌ی کوجیما به‌ژانر ترس، صحبت‌های طراح هنری سایلنت هیل ۲ و ۳ و انتشار ناگهانی شایعات همکاری کوجیما و کونامی (برای ساخت یک سایلنت هیل جدید) بالاخره به‌تایید کونامی ختم شدند، ممکن است دوباره به‌همان ترکیب رویایی ساخته شدن P.T/SilentHills بینجامد و باید صبر کنیم و ببنیم که چقدر این موضوع می‌تواند به‌حقیقت تبدیل شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده