نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۲

آپدیت 7.24 بازی Dota 2 با تمرکز روی آیتم‌ها و قهرمانان منتشر شد

بسته‌ی به‌روزرسانی 7.24 بازی Dota 2 برای اعمال تغییرات گسترده روی آیتم‌های نیوترال و قهرمانان و البته افزودن هیروهای Void Spirit و Snapfire به Captain’s Mode در دسترس قرار گرفت.

کمپانی ولو (Valve) با فاصله‌ی کوتاهی پس از پایان مسابقات DreamLeague Season 13 Major طرفداران بازی Dota 2 را غافل‌گیر کرد و بسته‌ی به‌روزرسانی 7.24 را در دسترس قرار داد. این آپدیت تغییرات بسیاری را برای آیتم‌ها و قهرمانان به ارمغان می‌آورد و دو هیروی Void Spirit و Snapfire را به Captain’s Mode اضافه می‌کند. در ادامه نگاهی اجمالی به تغییرات بازی پس از انتشارِ به‌روزرسانی تازه خواهیم داشت.

تغییرات کلی

  • هر هیرو درحال‌حاضر دارای یک اسلات برای آیتم‌های نیوترال است و حداکثر، امکان حمل یا استفاده از یک آیتم نیوترال را دارد.
  • آیتم‌های نیوترال از این به بعد در چشمه دراپ نمی‌شوند و یک جایگاه جداگانه برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. این جایگاهِ تازه علاوه‌بر سهولت در استفاده از آیتم‌های نیوترال، این امکان را برای بازیکنان فراهم می‌کند که آیتم‌های نیوترال‌شان را پس از دریافت مستقیماً به آن تلپورت کنند.
  • شراین‌ها از بازی حذف شدند.
  • تعداد جایگاه‌های Backpack از ۴ به ۳ کاهش یافت.
  • سازه‌های Outpost به جنگل انتقال یافتند.
  • تمام Talentها یا استعدادهای Gold Per Minute از بازی حذف شدند.

در این بخش تغییرات دیگری نیز صورت گرفته است که تاثیر زیادی بر روند بازی خواهند داشت و برای اطلاع از همه‌ی آن‌ها می‌توانید به مطالعه‌ی «یاداشت‌های همراه» به‌روزرسانی اقدام کنید.

بازی Dota 2

 تغییرات آیتم‌ها

به‌روزرسانی تازه تغییرات زیادی را برای آیتم‌های بازی به‌همراه می‌آورد که بیشتر آن‌ها آیتم‌های نیوترال را تحت تاثیر قرار می‌دهند. در این بخش تنها به تغییرات مهم اشاره می‌کنیم، اما به یاد داشته باشید که پیش از تجربه‌ی بازی حتماً نگاهی به کلیه‌ی تغییرات بیندازید تا در طول بازی دچار مشکل نشوید.

  • آیتم‌های نیوترالِ Fusion Rune و Phoenix Ash از بازی حذف شدند.
  • میزان Cast Range آیتم نیوترالِ Clumsy Net از ۹۰۰ به ۶۵۰ کاهش یافت.
  • آیتم نیوترالِ Vambrace اکنون یک آیتم کامل است (برعکس قبل که تنها یک Recipe یا دستورالعمل بود). همچنین وضعیت آن بین Attributeهای مختلف قابل تغییر است.
  • آیتم‌های Tango و Quelling Blade دیگر Wardها را از بین نمی‌برد.

تغییرات هیروها

همان‌طور که انتظار می‌رفت، آپدیت 7.24 برخی از محبوب‌ترین هیروهای بازی در پچ قبلی را ضعیف می‌کند و در عوض، به قدرت هیروهایی که کمتر در بازی‌ها شاهدشان بودیم، می‌افزاید تا بازیکنان به انتخاب آن‌ها ترغیب شوند. در این به‌روزرسانی از قدرت هیروهایی نظیرِ Slark ،Disruptor ،Treant و Tiny کاسته شده است که با مطالعه‌ی یاداشت‌های همراه می‌توانید در جریان همه‌ی تغییرات قرار بگیرید.  


منبع DOTA2 ESTNN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده