نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲

همکاری دوباره مت دیمون با جیمز منگولد در فیلم The Force

مت دیمون پس از توافق با استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی به فیلم The Force به کارگردانی جیمز منگولد اضافه شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مت دیمون و جیمز منگولد قرار است در یک فیلم جدید دوباره با یکدیگر همکاری کنند. دیمون قرار است در فیلم The Force (نیرو) به‌ایفای نقش بپردازد که منگولد وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که این فیلم قرار است توسط استودیوی قرن بیستم یا فاکس قرن بیستم سابق، ساخته و منتشر شود. ماه گذشته نیز منگولد در همکاری با سرچلایت پیکچرز وظیفه کارگردانی فیلم Going Electric را بر عهده گرفته بود که در این فیلم تیموتی شالامی قرار است نقش باب دیلن را بازی کند. دیمون و منگولد پیش از این در فیلم Ford v Ferrari (فورد در برابر فراری) با یکدیگر همکاری کرده بودند و منگولد از سال ۲۰۱۷ وظیفه کارگردانی فیلم The Force که اقتباسی از رمانی به همین نام اثر دان وینسلو است، را بر عهده دارد.

فیلم Ford v Ferrari

تمرکز داستان فیلم The Force روی نیروی پلیس فاسد شده نیویورک است که دیمون قرار است نقش کارآگاه دنی مالون را بازی کند که یک گروه نخبه از نیروهای پلیس برای مبارزه با جرم و جنایت را رهبری می‌کند، اما او نیز در این رسوایی فساد گرفتار می‌شود. دیمون پیش از این نیز نقش تقریبا مشابه‌ی در فیلم The Departed (رفتگان) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی را بازی کرده بود که او نقش یک نفوذی در اداره پلیس شهر بوستون را بر عهده داشت، اما نقش او در فیلم The Force از پیچیدگی‌های بیشتری برخوردار است. پیش از این فاکس قرن بیستم حقوق ساخت فیلم «نیرو» را در سال ۲۰۱۶ خریداری کرده بود که ریدلی اسکات به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور داشت که انتظار می‌رود همچنان در این پروژه نیز حضور داشته باشد.

همچنین شین سالرنو و کوین والش نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم The Force حضور دارند. دیوید ممت پیش‌نویس اولیه فیلمنامه را نوشته بود و در حال حاضر اسکات فرانک، نویسنده فیلم Logan (لوگان)، در حال نوشتن فیلمنامه جدید فیلم است. فیلم Ford v Ferrari تا به امروز بیش از ۲۱۶.۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده که این فروش شامل ۱۱۳.۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۰۳.۱ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. همچنین فیلم Ford v Ferrari نامزد دریافت ۴ جایزه اسکار از جمله نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم سال نیز شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده