نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

تاریخ انتشار بلوری فیلم Uncut Gems اعلام شد

تاریخ انتشار نسخهٔ دیجیتالی، بلوری و DVD فیلم تحسین‌شدهٔ Uncut Gems (جواهرات تراش‌نخورده) با بازی آدام سندلر، اعلام شد.

فیلم Uncut Gems (جواهرات تراش‌نخورده) شرکت ای 24 فیلمز (A24 Films)، یکی از بهترین و متفاوت‌ترین آثار سینمایی سال ۲۰۱۹ بود و کارگردانی جاشوا و بن سفدی همراه با نقش‌آفرینی فوق‌العاده آدام سندلر، لحظات تنش‌زا و هیجانی را برای تماشاچیان رقم زد و منتقدان نیز بسیار این درامِ دلهره‌آور، جنایی با چاشنی کمدی ذاتی حضور سندلر را تحسین کردند و سندلر نیز نشان داد چه بازیگر فوق‌العاده‌ای است، اگر تصمیم بگیرد کمی از سینمای همیشگی خود فاصله بگیرد. برادران سفدی که نویسندگی و کارگردانی فیلم Good Time (اوقات خوش)، فیلم Heaven Knows What (بهشت چه می‌داند)، فیلم مستندی Lenny Cooke (لنی کوک)، فیلم Daddy Longlegs (بابا لنگ دراز) و فیلم The Pleasure of Being Robbed (لذت مورد سرقت قرار گرفتن) را در کارنامه دارند، با ساخت فیلم جدید بار دیگر نگاه‌ها را به‌سوی خود جلب کردند.

Uncut Gems

حال در خبری جدید، شرکت A24 Films تاریخ انتشار نسخهٔ خانگی و دیجیتال یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های خود را اعلام کرده است؛ طبق اعلان این شرکت، نسخهٔ دیجیتال فیلم Uncut Gems در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۰ (۶ اسفند ماه ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد و پک بلوری که شامل نسخهٔ دیجیتال و DVD می‌شود نیز در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۲۰ (۲۰ اسفند ماه ۱۳۹۸) به‌بازار خواهد آمد؛ شرکت لاینزگیت (Lionsgate) انتشار نسخهٔ DVD این فیلم را بر عهده دارد؛ پک بلوری با قیمت ۳۹.۹۹ دلار و نسخهٔ DVD با قیمت ۲۹.۹۵ دلار برای علاقمندان در دسترس خواهد بود.

داستان فیلم Uncut Gems در مورد شخصتی با نام هاوارد رتنر (با بازی آدام سندلر) است که یک جواهرساز کاریزماتیک در شهر نیویورک محسوب می‌شود. این جواهرساز همیشه به‌دنبال راهی است تا موفقیت جدیدی را به‌نام خود ثبت کند. فرصتی برای هاوارد پیش می‌آید که یک سری شرط‌بندی‌های ریسکی و بزرگ را انجام دهد؛ کاری که باعث شد سرانجام عجیبی برای وی رقم بخورد. رتنر می‌بایست بین کار و خانواده‌اش تعادل ایجاد می‌کرد و هم از دشمنان و مخالفان زیادی که از هر سمت به‌سراغش می‌آمدند، دوری می‌کرد. علاوه‌براین او به‌شدت در تلاش بود تا سرانجام به‌آن پیروزی نهایی که دنبالش بود، دست پیدا کند.

آدام سندلر در نقش هاوارد رتنر، کویت گارنت در نقش خودش، ایدینا منزل در نقش دینا، لکیث استنفیلد در نقش دمانی، جولیا فاکس در نقش جولیا، اریک بوگوسیان در نقش آرنو، ویکند در نقش خودش، پالوما السسر در نقش کت، کیث ویلیامز ریچاردز در نقش فیل، جود هیرش در نقش گویی، مایک فراچسکا در نقش گری، نوآ فیشر در نقش مارسل و پام کلمنتیف در نقش لکسوز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Uncut Gems حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. مارتین اسکورسیزی یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم بود و فیلمبرداری عالی این فیلم را داریوش خنجی، فیلمبردار خوش‌نام و معروف ایرانی-فرانسوی بر عهده داشت. 

فیلم Uncut Gems توانست با فروش ۱۸.۸ میلیون دلار در گیشه، بهترین فروش بلیط فیلم‌های A24 را که در اختیار فیلم Midsommar (میدسمار) با فروش ۱۱ میلیون دلار بود، بشکند و بهترین عملکرد فیلم‌های این شرکت در ۵ روز اول اکران گسترده را به‌نام خود ثبت کند. این فیلم که با بودجهٔ تقریباً ۲۰ میلیون دلاری ساخته شده است، تا امروز فروش ۴۷ میلیون دلاری در گیشه داشته است. در حال حاضر فیلم Hereditary (موروثی) به‌کارگردانی آری استر، با فروش ۷۹ میلیون دلار پرفروش‌ترین فیلم استودیوی A24 در گیشه جهانی است و پس از این فیلم، فیلم Lady Bird (لیدی برد) به‌کارگردانی گرتا گرویگ، با فروش ۷۸ میلیون دلار در رتبه دوم قرار دارد.


منبع Movieweb
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده