نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

تریلر گیم‌پلی The Walking Dead: Saints And Sinners کاوش در محیط بازی را نشان می‌دهد

تریلر جدیدی از بازی The Walking Dead: Saints And Sinners منتشر شده است که ۲۰ دقیقه از گیم‌پلی این بازی واقعیت مجازی را به نمایش در می‌آورد.

مطابقِ تازه‌ترین اخبار بازی، تریلری از بازی The Walking Dead: Saints And Sinners منتشر شده است که در مدت ۲۰ دقیقه بخش‌هایی از بازی را در معرض نمایش قرار می‌دهد. طرفداران با این بازی واقعیت مجازی می‌توانند باری دیگر در دنیای مردگان متحرک قدم بگذارند و برای بقا تلاش کنند. سیل عظیم زامبی‌ها و شمار زیادی از بازماندگانی که خود را در چنین شرایط بغرنجی می‌یابند، از مواردی است که از مجموعه‌ی محبوبِ The Walking Dead انتظار داریم و این بازی در این زمینه کاملاً انتظارات‌ را برآورده می‌کند. طرفداران اکنون می‌توانند محیط‌ها و کاوش در آن را در تریلر تازه‌ی بازی مشاهده کنند و از این طریق اطلاعات بیشتری از این اثر به‌دست آورند.

این تریلر که به‌وسیله‌ی وب‌سایت آی‌جی‌ان منتشر شده است، ۲۰ دقیقه از گیم‌پلی این بازی اول-شخص را به‌شکل بی‌وقفه نشان می‌دهد. اگر انتظارِ کشتن زامبی در این ویدیو را داشتید، باید بگوییم که این تریلر در این زمینه ضعیف عمل می‌کند. این تریلر در عوض روی کاوش، محیط‌ها و تعامل با یک کاراکتر غیرقابل بازی یا NPC تمرکز می‌کند و ماموریتی را به نمایش می‌گذارد. بازی The Waling Dead: Saints and Sinners درحال‌حاضر برای پلتفرم کامپیوتر و هدست‌های واقعیت مجازی در دسترس است و در سال ۲۰۲۰ برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن VR نیز منتشر می‌شود. شما می‌توانید تریلر تازه‌ی بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده