نویسنده: حسین صدری
// شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

ایکس باکس سری ایکس ممکن است یک بازی سوپرمن انحصاری داشته باشد

کاربری با نام OsirisBlack مدعی شده که کنسول نسل بعدی مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس سری ایکس یک بازی سوپرمن انحصاری خواهد داشت.

کاربری به نام OsirisBlack به‌تازگی از وجود یک بازی با محوریت شخصیت سوپرمن (Superman) خبر داده است. این کاربر که چندی پیش از وجود دنباله‌ی نسل بعدی بازی The Order: 1886 هم خبر داده بود، سابقه‌ی خوبی در زمینه‌ی نشر اطلاعات غیررسمی دارد. او اخیرا لیستی از بازی‌هایی را که در هنگام انتشار کنسول ایکس‌باکس سری ایکس (Xbox Series X) عرضه می‌شوند منتشر کرده که در میان آن‌ها می‌توان نام بازی‌ای با محوریت شخصیت سوپرمن را دید.

این کاربر تعدادی ویدئو منتشر کرده که به بازی‌هایی نظیر Killer Instinct ،28 Weeks Later و سوپرمن اشاره می‌کنند. این ویدئوها در پاسخ به سوالی که درباره‌ی بازی‌های هنگام انتشار کنسول ایکس‌باکس سری ایکس از او پرسیده شده بود منتشر شد. مسئولان مایکروسافت، پیش‌تر گفته بودند که آن‌ها در رویداد E3 امسال حضور قدرتمندی خواهند داشت و با دست پر به میدان خواهند آمد. احتمال دارد بازی‌هایی که این کاربر از آن‌ها نام برده، در جریان این رویداد معرفی شوند.

مایکروسافت صاحب سری بازی Killer Instinct است و طبیعتا معرفی نسخه‌ای جدید از این سری برای کنسول نسل بعدی آن‌ها نمی‌تواند چیز چندان دور از انتظاری باشد. درباره‌ی سری 28 Weeks Later نمی‌توان به‌طور قطعی اظهارنظر کرد. این مجموعه‌ی ترسناک که با محوریت زامبی‌ها داستانش را روایت می‌کند می‌تواند به یک بازی زامبی‌محور تبدیل شود. ممکن است مایکروسافت قصد داشته باشد بازی شوتر و اکشنی به سبک World War Z را منتشر کند.

البته در میان بازی‌هایی که OsirisBlack از آن‌ها صحبت کرده، این سوپرمن است که توجه اکثریت را به خود جلب کرده. این ادعا می‌تواند نشان دهد جای یک بازی سوپرمن همچنان در میان بازی‌های ابرقهرمانی امروزی خالی است. مدتی پیش مشخص شد که استودیوی سازنده‌ی سری بازی‌های Batman: Arkham یعنی استودیو راک استدی (Rocksteady) روی بازی‌ای با محوریت سوپرمن کار نمی‌کند و در حال ساختن چیز دیگری است. اما این بدان معنا نیست که استودیوی دیگری روی یک بازی سوپرمن کار نمی‌کند. البته ساختن چنین بازی‌ای بدون شک کار بسیار دشواری است؛ چراکه شخصیت سوپرمن و قدرت‌های او به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که گیم‌دیزاین و طراحی مکانیک‌هایی متناسب با آن‌ها کار بسیار دشواری است.

البته درکنار همه‌ی این احتمالات، باید این مسئله را هم در نظر گرفت که ممکن است همه‌ی این ادعاها صرفا شایعاتی بی‌اساس باشند و معنی خاصی ندهند. به‌همین خاطر فعلا تا زمانی‌که اظهارنظر رسمی‌ای در این‌خصوص انجام نشده، نمی‌توان روی آن‌ها حساب چندانی باز کرد. باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا در رویداد E3 2020 شاهد معرفی بازی‌ای با محوریت سوپرمن خواهیم بود یا خیر.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی‌ای با محوریت شخصیت سوپرمن چیست؟ دیدگاهتان را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده