نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

تاریخ انتشار بازی The Turing Test برای نینتندو سوییچ مشخص شد

اسکوئر انیکس با انتشار تریلری از تاریخ انتشارِ بازی معمایی اول-شخصِ The Turing Test برای نینتندو سوییچ پرده برداشت.

کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix) اعلام کرد که بازی The Turing Test را در اواسط ماه جاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌کند. مطابقِ تازه‌ترین اخبار بازی، این بازی معمایی اول-شخص در تاریخ ۱۸ بهمن (۷ فوریه) برای کنسول هیبریدی نینتندو عرضه می‌شود. بازیکنان در این بازی در نقش اوا تورینگ، مهندس آژانس بین‌المللی فضایی قرار می‌گیرند و باید علت ناپدیدشدن خدمه‌ی مستقر در اروپا، یکی از قمرهای سیاره‌ی مشتری را کشف کنند.

بازیکنان توسط تام، هوش مصنوعی مستقر در ایستگاه تحت آزمایش قرار می‌گیرند. معماهای بازی توسط خدمه‌ی مفقودشده خلق شده است، اما دلیل آن به‌هنگام ورود اوا به ماجرا مشخص نیست. هرچه بیشتر در بازی کاوش کنید و با استفاده از ابزار تغییر انرژی یا Energy Manipulation Tool به حل معماها اقدام کنید، با «مفاهیم اخلاق انسانی» و آزادی عمل برای «ساخت تئوری‌هایی در موردِ سرنوشت اعضای خدمه‌ی ISA» مواجه می‌شوید.

بازی The Turing Test از استودیوی بالک‌هد اینتراکتیو (Bulkhead Interactive) در سال ۲۰۱۶ برای کامپیوتر و ایکس باکس وان منتشر شد و در سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه‌ی آن برای پلی استیشن 4 بودیم. این بازی به‌خاطرِ داستانِ چندلایه و مبتنی بر مقالات علمی، گرافیکِ هنری زیبا، گیم‌پلی روان و سرگرم‌کننده و ارزش تکرار بالا برای درک بهتر داستان در بررسی زومجی نمره‌ی ۷.۵ را دریافت کرد که از «اینجا» می‌توانید به مطالعه‌ی آن اقدام کنید. شما می‌توانید تریلر تازه‌ی بازی The Turing Test را در ادامه مشاهده کنید و نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده