// شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

نسخه پی سی Resident Evil 3 Remake دارای قفل دنوو خواهد بود

کپکام در صفحه استیم بازی Resident Evil 3 Remake اعلام کرد که این بازی از قفل امنیتی دنوو پشتیبانی می‌کند.

قبل از معرفی بازی Resident Evil 3 Remake، تعدادی از کاربران در انتظار معرفی Resident Evil 8 بودند تا بتوانند داستان تازه‌ای از کاراکترهای دوست داشتنی سری Resident Evil را تجربه کنند. این در حالی است که شرکت کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر مجموعه رزیدنت ایول، ریمیک نسخه سوم را معرفی کرد که در فروردین ماه هم عرضه می‌شود. شرکت کپکام اعلام کرده که در رزیدنت ایول 3 ریمیک شاهد المان‌های ترکیبی بیشتری نسبت‌به Resident Evil 2 Remake هستیم و باید منتظر بمانیم و ببینیم که بازسازی نسخه سوم، چه بازخوردهایی را دریافت می‌کند.

بااین‌حال، کپکام از قفل امنیتی دنوو برای نسخه کامپیوتر Resident Evil 3 Remake استفاده کرده است. طبق جدیدترین اخبار بازی، در صفحه استیم بازی رزیدنت ایول 3 ریمیک نوشته شده است که این بازی دارای قفل امنیتی دنوو است که برای جلوگیری از کرک شدن بازی است. دراین‌میان اشاره کنم که بازی Resident Evil 2 Remake هم در زمان عرضه دارای قفل امنیتی دنوو بود، اما یک سال پس از عرضه، از روی بازی برداشته شد. 

ازاین‌رو احتمال می‌رود برای بازسازی نسخه سوم هم شاهد این روند باشیم و کپکام پس از گذشت تقریبا یک سال از عرضه، قفل امنیتی دنوو را از روی بازی بردارد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Resident Evil 3 Remake در تاریخ ۱۵ فروردین ماه ۹۹ (سه آوریل) برای پی سی، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه می‌شود. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده