نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

رویداد کراس اور جدید Fortnite احتمالا با فیلم هارلی کویین خواهد بود

براساس پست توییتری جدیدی که توسط شرکت برادران وارنر منتشر شده، گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر احتمال برگزاری یک رویداد کراس‌اور بین فیلم جدید Birds of Prey و بازی Fortnite مطرح شده است.

بعد از اینکه اپیک گیمز (Epic Games) اخبار جدیدی را در رابطه با برنامه‌های خود برای فصل دوم بازی Fortnite با طرفداران درمیان گذاشت، توسعه‌دهندگان این‌بازی، صحبت‌هایی را مبنی بر برگزاری یک رویداد دو هفته‌ای، قبل از آغاز فصل جدید مطرح کردند. باوجود اینکه هیچ‌یک از این‌موارد به تأیید رسمی اپیک گیمز نرسیده است، به نظر می‌رسد که این‌رویداد، یک کراس‌اور (Crossover) با فیلم جدید Birds of Prey: And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn خواهد بود.

شرکت برادران وارنر (Warner Bros. Pictures) ویدیوی کوتاهی را از حضور برخی از بازیگران این فیلم، از جمله خود مارگو رابی (در نقش Harley Quinn) در هالیوود و به منظور شرکت در یک رویداد مرتبط با این فیلم منتشر کرده است. اکانت رسمی Fortnite در ادامه‌ی این پست، کامنتی را با متن «به‌زودی می‌بینیمت هارلی!» منتشر کرده که اکانت رسمی برادران وارنر نیز در پاسخ به آن نوشته: «نمی‌توانیم بیش از این صبر کنیم».

Fortnite

جا دارد مجدداً به این موضوع اشاره کنیم که این خبر هنوز در حد یک گمانه‌زنی بوده و به تأیید رسمی اپیک گیمز یا برادران وارنر نرسیده است. بااین‌حال، با درنظرگرفتن رویداد جدید که در حوالی زمان اکران این فیلم برگزار می‌شود، می‌توان شایعه‌ی ارتباط این دو رویداد را کاملاً محتمل دانست. Fortnite پیش از این نیز با تغییر Tinker Town به Gotham City یک رویداد ویژه را با همراهی شخصیت بتمن برگزار کرده که احتمال همکاری مجدد اپیک و Warner Bros را بالاتر می‌برد.

Fortnite تاکنون رویدادهای کراس‌اور جذابی را با فیلم‌های Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame و فیلم جدید Star Wars: The Rise of Skywalker برگزار کرده است. حضور شخصیت هارلی کوئین با درنظرگرفتن استایل ویژه و کارتونی این بازی، امری کاملاً بدیهی و محتمل به نظر می‌رسد؛ اما درحال حاضر، باید تا آغاز این رویداد منتظر ماند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده