// شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

فصل دوم چپتر دوم Fortnite از اسفند ماه شروع می‌شود

به‌تازگی شرکت اپیک گیمز اعلام کرده است که فصل دوم از چپتر دوم بازی فورتنایت، در تاریخ یک اسفند ماه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

تقریبا یک ماه و نیم است که چالش‌های هفتگی فصل اول از چپتر دوم فورتنایت تمام شده است و شرکت اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، با رویدادهای مختلف سعی کرده در این مدت کاربران را سرگرم کند. هنوز دلیل این تأخیر بین فصل مشخص نشده است، اما به‌نظر می‌رسد شرکت اپیک گیمز روی مورد بزرگی برای بازی خود کار می‌کند. طبق جدیدترین اخبار بازی، اپیک گیمز به‌تازگی در وبسایت خود اعلام کرده است که فصل دوم از فورتنایت چپتر 2 کمتر از یک ماه دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کاربران فورتنایت، از تاریخ یک اسفند ماه (۲۰ فوریه) می‌توانند فصل دوم از چپتر دوم بازی Fortnite را تجربه کنند. در جریان فصل دوم تغییرات مختلفی روی بازی اعمال می‌شود، اما هنوز اپیک گیمز جزئيات این تغییرات را در دسترس قرار نداده است. بااین‌حال، تا رسیدن به زمان ذکر شده، تیم سازنده یک چالش دو هفته‌ای و همچنین چالش‌های Overtime را درنظر گرفته است. در ادامه مشخص شده است که در جریان آپدیت 11.50 بازی فورتنایت چپتر 2، شاهد تغییر سیستم فیزیک بازی هستیم. 

درواقع اپیک گیمز فیزیک بازی را از موتور گرافیکی فعلی، به سیستم فیزیک Chaos موتور گرافیکی آنریل انجین، منتقل می‌کند. همچنین تیم سازنده اعلام کرده که در حال انجام آزمایش‌های مختلف روی این تغییر موتور گرافیکی است تا مطمئن شوند که فورتنایت، هنوز حس‌وحال گذشته را به کاربران القا کند. بااین‌تفاسیر، باید منتظر بمانیم و ببینیم که در جریان به‌روزرسانی ذکر شده، سیستم فیزیک و گرافیک بازی دستخوش چه تغییراتی می‌شود و همچنین چه محتویاتی را اپیک گیمز برای فصل دوم در نظر گرفته است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیگر اخبار حول بازی فورتنایت هم می‌توان به اضافه شدن ویژگی Sidegrading اشاره کرد که در جریان آپدیت 11.4 در دسترس قرار گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده