نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

تصاویر جدید فیلم No Time to Die با حضور شخصیت منفی

به‌تازگی مجله EW شماره جدید خود را به فیلم No Time to Die اختصاص داده و تصاویر جدیدی از این فیلم را منتشر کرده است. 

ماه گذشته بود که سرانجام شرکت یونیورسال پیکچرز و MGM اولین تریلر رسمی فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) را منتشر کردند و مدتی بعد تصاویر جدیدی از این فیلم اکشن و جاسوسی مورد انتظار منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجله EntertainmentWeekly شماره جدید خود را به فیلم James Bond (جیمز باند) اختصاص داده است. علاوه‌بر تصویر روی جلد که جیمز باند با بازی دنیل کریگ و سافین با بازی رامی ملک حضور دارند، در این تصاویر شاهد حضور مدلین سوان و جیمز باند که از صحنه‌های کلیدی تریلر اول فیلم بود تا حضور فلیکس لیتر در جامائیکا به‌همراه ایو مانی پنی، M و Q هستیم. همچنین تصاویری از پشت صحنه ساخت فیلم No Time to Die نیز دیده می‌شود، اما برخلاف انتظار در تصاویر رسمی خبری از شخصیت شرور و منفی سافین نیست و تمرکز تصاویر در واقع روی دوستان جیمز باند است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، کریستوفر والتس، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم No Time to Die حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اندکری فوکوناگا، کارگردان هر ۸ قسمت فصل اول سریال True Detective (کاراگاه حقیقی)، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم James Bond را براساس فیلمنامه‌ای از نیل پرویس، رابرت وید، اسکات زد برنس و فیبی والر-بریج، بر عهده داشته است. هانس زیمر نیز اخیرا رسما وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم No Time to Die را بر عهده گرفته و او در واقع جانشین دن رومر شده است. بیلی آیلیش نیز قرار است ترانه این قسمت مجموعه 007 را بخواند.

فیلم No Time to Die قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود. همچنین به‌تازگی تهیه‌کنندگان مجموعه جیمز باند تایید کردند که هیچگاه این شخصیت به یک شخصیت زن تبدیل نخواهد شد، اما ممکن است اسپین‌آف‌هایی از این مجموعه با محوریت شخصیت زن ساخته شود. بااین حال، در آینده هنوز ممکن است یک بازیگر رنگین پوست برای جیمز باند بعدی انتخاب شود. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده