نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

بازی Dota 2 میزبان رویداد New Bloom شد

رویداد New Bloom بازی Dota 2 ماموریت‌ها و صندوق جدیدی با نام Treasure of Unbound Majesty را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

مطابقِ تازه‌ترین اخبارِ بازی، کمپانی ولو (Valve) به‌روزرسانی جدیدی را به مناسبتِ سال نو چینی برای بازی Dota 2 منتشر کرده است که رویدادِ New Bloom را در دسترس قرار می‌دهد. در این رویدادِ ویژه شاهدِ یک صندوق تازه با نام Treasure of Unbound Majesty هستیم که شاملِ ۱۲ مجموعه آیتم برای قهرمانان بازی است. همچنین «مسیر جوایز» باری دیگر بازگشته است و بازیکنان می‌توانند با پیروزی در بازی‌ها پاداش‌هایی را دریافت کنند. متاسفانه، رویدادِ New Bloom هیچ حالت جدیدی را به بازی اضافه نمی‌کند و از این بابت درست مثلِ رویداد Frostivus است. مسیر جوایز رویدادِ New Bloom شامل صداهای محدود Chat Wheel، آیتم‌های مصرفی و گردونه‌ی جوایزی است که امکانِ دریافت کوریر بسیار نادرِ Nian را برای بازیکنان فراهم می‌کند. بازیکنان با پیروزی در بازی‌ها امتیاز مورد نیاز برای افزایشِ سطح دریافت می‌کنند و به‌سادگی به سطوح بالاتر راه می‌یابند. اولین پیروزی هر روز ۱۲۵۰ امتیاز در اختیار می‌گذارد تا بازیکنان بتوانند به هدف نهایی یعنی باکس Treasure of Unbound Majesty دست یابند. همچنین با پیروزی در بازی‌های نرمال و توربو به ترتیب می‌توان ۲۰۰ و ۱۰۰ امتیاز به‌دست آورد.

Nian Courier Dota 2

باکس Treasure of Unbound Majesty شامل ست‌هایی برای هیروهای Drow Ranger ،Visage ،Undying ،Storm Spirit ،Dazzle ،Kunkka ،Arc Warden ،Dark Willow و Rubick است. در این صندوق همچنین یک ست Rare از هیروی Puck، یک ست Very Rare از هیروی Legion Commander و یک ست Extremely Rare از هیروی Templar Assassin وجود دارد. این باکس به‌عنوانِ پاداش برای کسانی که مسیر جوایز را کامل می‌کنند، در نظر گرفته شده است، اما با پرداختِ ۲.۴۹ دلار نیز می‌توان آن را از طریق فروشگاه Dota 2 خریداری کرد. رویدادِ New Bloom در تاریخ ۱۴ بهمن (۳ فوریه) به پایان می‌رسد، اما آیتم‌های مصرفی آن را می‌توان تا تاریخ ۲۸ بهمن (۱۷ فوریه) استفاده کرد. شما می‌توانید سایر اخبارِ مربوط‌به بازی دوتا 2 را در «صفحه‌ی اختصاصی» آن مطالعه کنید و نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DOTA2 DOTESPORTS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده