// جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Dream League Soccer 2020؛ تیم رویایی خود را بساز

Dream League Soccer 2020 یک بازی شبیه‌ساز فوتبال برای پلتفرم موبایل است که بازیکنان ازطریق آن می‌توانند تجربه‌ی لذت بخشی را از بازی فوتبال کسب کنند.

در معرفی بازی موبایل امروز، به‌سراغ یک بازی موبایل فوتبالی رفته‌ایم که می‌تواند تجربه‌ی بسیار خوبی را در زمینه ورزش فوتبال در اختیار کاربران قرار دهد. بازی اندروید و آیفون Dream League Soccer 2020، ساخته استودیو First Touch Games، یک بازی شبیه‌ساز ورزش فوتبال است که علاوه‌بر گیم پلی فوتبالی می‌توانید روی تیم خود هم مدیریت داشته باشید. بازی آیفون و اندروید Dream League Soccer 2020، یک بازی داستان محور نیست و تمرکز اصلی سازنده، روی گیم‌پلی است. درواقع شما مربی یک باشگاه تازه تأسیس هستید که باید با انجام تغییرات مختلف روی تیم خود، نتیجه‌ی‌ آن را در بازی مشاهده کنید و به یکی از بهترین تیم‌های باشگاهی جهان تبدیل شوید.

Dream League Soccer 2020

توجه به انرژی بازیکنان و تعویض کردن آن‌ها، یکی از موارد مهم در بازی Dream League Soccer 2020 به‌حساب می‌آید

با شروع بازی موبایل Dream League Soccer 2020 باید اسم تیم خود را انتخاب کنید. در ادامه، از میان یکی از سه مربی درنظر گرفته شده، مربی مورد نظر خود را انتخاب و وارد بازی می‌شوید. در همان ابتدا بازی از شما می‌خواهد یک بازی را انجام دهید. درواقع این بازی، یک بازی آموزشی برای شما به‌حساب می‌آید؛ جایی‌که ساختار بازی کردن به شما آموزش داده می‌شود. نحوه‌ی بازی کردن در Dream League Soccer 2020 بدین صورت است که یک آنالوگ مجازی در سمت چپ صفحه‌نمایش بارای بازیکنان درنظر گرفته شده است که ازطریق آن می‌توانید کاراکتر بازی را هدایت کنید. همچنین در سمت راست صفحه‌نمایش هم سه دکمه دیگر طراحی شده است. دکمه B مخصوص پاس‌های کوتاه، دکمه A برای شوت زدن و دکمه C هم برای سانتر کردن و چیپ گل زدن درنظر گرفته شده است. به‌عبارتی زمانی‌که در شرایط مختلفی قرار می‌گیرید، عملکرد این دکمه‌ها هم متفاوت است.

توضیحات ذکر شده، برای زمانی است که در حالت تهاجمی قرار دارید و توپ در اختیار شما است. زمانی‌که حریف توپ را می‌گیرد، سه دکمه ذکر شده به‌ترتیب در شرایط دنبال کردن حریف، تکل زدن و تغییر هدایت بازیکن تیم، قرار می‌گیرد. یکی از موارد بسیار مهم در بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال روی موبایل، سیستم کنترل بازی است. استودیو First Touch Games به‌خوبی توانسته است در این مورد عملکرد قابل قبولی داشته باشد. در بخش آموزشی، به‌خوبی ساختار دکمه‌ها ازطریق نوشته‌های مختلف به شما آموزش داده می‌شود. تنها موردی که در ابتدا شاید شما را اذیت کند، عملکرد متفاوت دکمه‌ها در شرایط مختلف است که پس از گذشت یک بازی به‌صورت کامل با ساختار آن آشنا می‌شوید و می‌توانید در موقعیت‌های مختلف، بهترین عملکرد را از خود به‌نمایش بگذارید. بازیکنان تیم شما دارای انرژی‌های مختلفی هستند. ازاین‌رو تعویض آن‌ها در طول بازی موردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. البته بازی دارای تعویض خودکار بازیکن است که در صورت نیاز، می‌توانید از آن استفاده کنید. در پایان هر بازی هم بازیکنان پول داخل بازی کسب می‌کنند که می‌توانید از آن برای تمرین دادن بازیکنان خود استفاده کنید.

Dream League Soccer 2020

از نظر بصری، بازی موبایل Dream League Soccer 2020، تجربه‌ی بسیار خوبی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و همچنین تیم سازنده از بازیکن‌های سرشناس بسیاری برای بازی خود استفاده کرده است تا کاربران پس از اینکه تیم خود را به یک تیم سرشناس تبدیل کردند، بتوانند از بازیکن‌های مطرح در فصل نقل و انتقالات استفاده کنند. بااین‌تفاسیر، اگر از علاقه‌مندان بازی فوتبال یا حتی فیفا هستید، Dream League Soccer 2020 می‌تواند تجربه‌ی بسیار خوبی را روی پلتفرم موبایل در اختیار شما قرار می‌دهد. در زیر هم می‌توانید تریلر بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Dream League Soccer 2020

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت موبایل و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت موبایل سامسونگ، قیمت موبایل شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت گوشی اپل را در این بخش مشاهده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده