// جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

نسخه‌ های لینوکس و مک Rocket League به انتهای چرخه پشتیبانی خود نزدیک می‌شوند

استودیو سایانیکس اعلام کرده است که تا دو ماه دیگر (ماه مارس) پشتیبانی از نسخه‌های لینوکس و مکینتاش بازی Rocket League به‌پایان خواهد رسید.

بازی Rocket League از همان زمان انتشار توانست تبدیل به یکی از بازی‌های محبوب و جذاب سبک مسابقه‌ای و آرکید شود. در مدت این چند سال نیز استودیو Psyonix، سازنده‌ی این اثر، تمام سعی خود را بر بهبود هرچه‌بهتر بازی متمرکز کرد. برای رسیدن به این هدف به‌صورت کارآمد، این استودیو باید یک‌سری زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کند یا گسترش دهد که این امر طبیعتا برای برخی از پلتفرم‌ها سخت‌تر از سایر است. از این‌رو باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، این استودیو قرار است به‌زودی پشتیبانی از نسخه‌های لینوکس و مکینتاش این بازی را متوقف کند تا بتواند تمرکز اصلی خود را روی نسخه‌های دیگر که اکثریت طرفداران در آن‌ها مشغول بازی هستند، بگذارد.

طبیعتا طرفداران دوست دارند که این استودیو پشتیبانی خود را برای تمامی پلتفرم‌ها ادامه دهد؛ اما باتوجه‌به به‌روزرسانی و گسترش تکنولوژی‌های مورد نیاز برای بهبود هرچه‌ بهتر بازی، انجام این امر برای تمامی پلتفرم‌ها کمی سخت خواهد شد. البته پایان پشتیبانی تنها به‌معنی پایان بخش چندنفره است و تغییری در بخش تک‌نفره‌ی بازی اعمال نخواهد شد و این بازی جذاب کماکان در فهرست بازی‌های دارندگان این دو پلتفرم وجود خواهد داشت و این افراد می‌توانند وارد بازی شده و از حالت‌های آفلاین آن استفاده کنند.

این خبر هرچند خبر خوبی محسوب نمی‌شود، اما بیان‌گر گسترش سلطه هرچه‌بیشتر بازی راکت لیگ در سایر پلتفرم‌ها است. این بازی در حال حاضر روی پلتفرم‌های پی سی (ویندوز، مک و لینوکسنینتندو سوییچ، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس است و پشتیبانی از دو پلتفرم نام‌برده قرار است پس از انتشار آپدیت ماه مارس (۱۱ اسفند ماه به بعد) متوقف شود. در راستای سایر اخبار مرتبط با این بازی پیش‌تر در زومجی خواندید که قیمت آیتم‌ های داخل بازی Rocket League کاهش پیدا کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده