// جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

فصل چهارم Apex Legends کاراکتر Forge را به همراه محتویات دیگر به بازی می‌آورد

فصل چهارم بازی Apex Legends از تاریخ ۱۵ بهمن ماه آغاز می‌شود و کاربران می‌توانند ازطریق کاراکتر فورج، تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنند.

فصل سوم بازی Apex Legends را می‌توان بهترین فصل این بازی دانست که در ماه اکتبر ۲۰۱۹ در دسترس قرار گرفت. این در حالی است که مدتی پیش اطلاعات جدیدی از فصل چهارم به اشتراک گذاشته شد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریسپاوان اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، سازنده Apex Legends، در یک لایو استریم اعلام کرده که فصل چهارم ایپکس لجندز در تاریخ ۱۵ بهمن ماه (چهار فوریه) آغاز می‌شود و کاربران می‌توانند منتظر سلاح و یک لجند جدید باشند. همچنین تیم سازنده با آغاز این فصل سایر مشکلات بازی را هم حل خواهد کرد.

هر یک از لجند یا همان کاراکترهای جهان ایپکس لجندز، پس‌زمینه داستانی مخصوص‌به خود را دارند و فورج هم از این قاعده مستثنا نیست. تام کسیلو، نویسنده Apex Legends، اعلام کرده که فورج نقطه مخالف کاراکتر کریپتو است. بدین معنا که شیوه بازی کردن با فورج، به مبارزات تن به تن مربوط می‌شود. فورج یکی از قهرمان‌های سابق ورزش هنرهای رزمی ترکیبی (Mixed Martial Arts) است که بازوی چپ او، یک بازوی مکانیکی یا به اصطلاح بایونیک است و به‌نظر می‌رسد که می‌تواند ازطریق آن آسیب زیادی را به‌سایر بازیکنان وارد کند.

Apex Legends

همچنین فورج اولین لجند بازی است که دارای حامی مالی است. شرکت Hammond Robotics اسپانسر این شخصیت به‌حساب می‌آید که کاربران سری Titanfall، قطعا نام این شرکت را شنیده‌اند. در ادامه مشخص شده است که Sentinel، نام سلاح تک‌تیرانداز جدید بازی است که یک اسنایپر رایفل Bolt-Action به‌حساب می‌آید. همچنین نحوه کارکرد این سلاح با دو سلاح Triple Take و Longbow فرق دارد. به‌عبارتی شاهد سلاحی هستیم که از مکانیک‌های سلاح‌های شارژی، استفاده می‌کند.

نقشه فعلی بازی که World’s Edge نام دارد، در فصل چهارم دستخوش تغییرات خواهد شد؛ همانند تغییراتی که King’s Canyon در فصل دوم به‌وجود آورد. چین شیانگ چونگ، طراح ارشد Apex Legends، اعلام کرده که در فصل چهارم شاهد اضافه شدن دو ویژگی بزرگ به مسابقات Ranked بازی هستیم. با شروع فصل چهارم، Master Tier جایگزین رتبه Apex Predator می‌شود. ازاین‌رو ۵۰۰ کاربر برتر هر پلتفرم، رتبه Apex Predator را به‌خود اختصاص می‌دهند. 

Apex Legends

دومین ویژگی اعلام شده، مربوط‌به ساختار مسابقات رنکد می‌شود و شاهد ویژگی Ranked Spilit هستیم. در جریان رنکد اسپلیت، بازه زمانی رنکد بازی Apex Legends به دو قسمت تبدیل می‌شود. در پایان نیمه اول، یک سافت ریست روی رتبه بازیکنان اعمال می‌شود و از نیمه دوم به بعد، بازیکنان در یک نقشه جدید مشغول تجربه بازی می‌شوند. دراین‌میان نیازی نیست که نگران از دست دادن رتبه قبلی خود در نیمه اول شوید، در پایان فصل، بازیکنان باتوجه‌به بالاترین رتبه خود در طول این دو قسمت از رنکد، جوایز خود را دریافت می‌کنند. همچنین اگر در هر دو قسمت، رتبه یکسانی را دریافت کنید، جایزه بیشتری را کسب خواهید کرد.

در انتها اعلام شده است که با نزدیک‌تر شدن به زمان شروع فصل چهارم در ۱۵ بهمن ماه، اطلاعات بیشتری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده