// جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Alan Wake به فروشگاه ایکس باکس بازگشت

پس از مشکلات رخ داده برای لایسنس ساندترک‌های بازی Alan Wake، این بازی مجددا برای فروش به فروشگاه ایکس‌باکس اضافه شد.

در سال ۲۰۱۷ بود که بازی Alan Wake به‌خاطر تمام شدن لایسنس موسیقی‌های متن بازی، از فروشگاه‌های دیجیتالی (استیم و فروشگاه ایکس‌باکس) حذف شد. حال پس از گذشت تقریبا سه سال از این اتفاق، الن ویک بار دیگر به فروشگاه ایکس‌باکس اضافه شده است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کاربرانی که هنوز این بازی را تجربه نکرده‌اند، می‌توانند بازی Alan Wake را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار خریداری کنند. همچنین الن ویک جزو بازی‌های Backward Compatibility نیز به‌حساب می‌آید. 

در سال جاری هم بسته الحاقی جدیدی برای بازی Control عرضه می‌شود که قرار است در آن بسته الحاقی شاهد کراس‌اور میان الن ویک و کنترل باشیم. هنوز جزئیات دقیقی از این بسته الحاقی منتشر نشده است که رمدی به چه شکل می‌خواهد جهان این دو بازی را به یکدیگر مرتبط سازد. تنها اطلاعاتی که منتشر شده، این است که AWE، نام بسته‌الحاقی ذکر شده است و در سال جاری میلادی هم عرضه می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که بازی Alan Wake روی سایر فروشگاه‌ها نظیر فروشگاه اپیک گیمز، هامبل باندل و استیم هم در دسترس است و کاربران می‌توانند این بازی را روی پلتفرم مد نظر خود خریداری کنند.

از دیگر اخبار حول بازی الن ویک هم می‌توان‌به علاقه سم لیک برای ساخت بازی Alan Wake 2 اشاره کرد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده