نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۲

بازی رومیزی جدیدی با الهام از سری Dishonored در حال ساخت است

شرکت Modiphius در حال ساخت یک بازی رومیزی از سری Dishonored برای انتشار در تابستان سال ۲۰۲۰ است.

طبق آخرین اخبار بازی و به نقل از سایت پالیگان، شرکت Modiphius واقع در شهر لندن، بازی رومیزی جدیدی را با الهام از سری Dishonored معرفی کرده است. این شرکت در کارنامه‌ی خود سابقه‌ی ساخت بازی‌های رومیزی زیادی را از سری بازی‌های معروفی همچون الدر اسکرولز، استار ترک و کونان دارد. این نخستین‌بار پس از سال ۲۰۱۷ و انتشار بازی Dishonored: Death of the Outsider است که یک بازی با محوریت دنیای Dishonored قرار است منتشر  شود که مسلما خبر خوبی طرفداران این سری بازی‌ها محسوب می‌شود.

بازی رومیزی معرفی شده، شامل یک کتاب ۳۰۰ صفحه‌ای با جلد سخت و تاسی سفارشی و ۲۰ طرفه می‌شود. این بازی به بازیکنان امکان انتخاب شخصیت خود از میان شخصیت‌های پیش ساخته شده را می‌دهد. همچنین بازیکنان می‌توانند خود شخصیت مورد نظرشان را خلق کنند و به بازی بپردازند. 

کریس برچ، هم موسس شرکت Modiphius در مورد این بازی می‌گوید: 

من از زمان انتشار اولین تریلر بازی Dishonored که در آن ما را با روی تاریک دنیا آشنا می‌کرد، طرفدار این بازی شدم. فناوری‌های عجیب و غریب، جهان وابسته به صنعت روغن نهنگ و داستان‌های عجیب و غیر طبیعی شخصیت Outsider، به‌نظر پتانسیل بسیاری برای ساخت یک بازی نقش‌آفرینی رومیزی داشت. 

همانند بازی Dishonored، بازی رومیزی در حال ساخت به بازیکنان این اجازه‌ را می‌دهد که در صورت تمایل هر مرحله را به‌صورت مخفی‌کاری پیش ببرند. علاوه‌بر این مورد، بنابر میل بازیکنان، آن‌ها می‌توانند به‌عنوان پیک، مخترع، کاشف و تیرانداز دوتایی به بازی بپردازند. همچنین شخصیت‌های معروف سری مانند Corvo یا امیلی نیز در بازی به‌عنوان شخصیت قابل بازی حضور دارند. برچ سخنان خود را اینگونه ادامه می‌دهد: 

ما بازی را طوری طراحی کرده‌ایم که کسانی که اهل بازی‌های ویدیویی هستند و معمولا بازی‌های رومیزی را بازی نمی‌کنند، بتوانند به راحتی شخصیت خود را بسازند، بازی را یاد بگیرند و به ماجراجویی بپردازند.

بازی Dishoored برای نخستین بار در سال ۲۰۱۲ توسط استودیو Arkane ساخته و توسط شرکت بتسدا منتشر شد. پس از آن بتسدا بازی‌های Dishonored 2 و Dishonored: Death of the Outsider را به‌ترتیب در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ روانه‌ی بازار کرد. هر سه بازی با استقبال خوب منتقدان روبرو شده‌اند و از این سری به‌عنوان یکی از ارزشمند‌ترین سری‌ بازی‌های موجود در صنعت بازی‌های ویدیویی یاد می‌شود. پس از ساخت آخرین نسخه‌، استودیوی Arkane اعلام کرد که این سری برای مدتی به استراحت خواهد پرداخت. 

بازی رومیزی Dishonored در تابستان با قیمت ۳۹.۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. تمامی نسخه‌های مجموعه‌ی Dishonored نیز هم‌اکنون برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارند. 

نظر شما در مورد ساخت یک بازی رومیزی از دنیای Dishonored چیست؟ به نظر شما این سری پتانسیل ساخت یک بازی رومیزی را دارد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.  


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده