نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵

ظاهراً قسمت دوم بازی Observer در دست ساخت است

براساس تیزر جدیدی که از سوی استودیو بلوبر تیم منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که بازی Observer 2 در آستانه‌ی معرفی قرار دارد.

به‌نظر می‌رسد که دنباله‌ی بازی ترسناک و آینده‌نگرانه‌ی Observer از استودیوی Bloober Team به‌زودی معرفی خواهد شد. این ادعا، براساس تیزر جدیدی که از سوی توسعه دهندگان این بازی منتشر شده، مطرح شده است. بلوبر تیم، امروز ویدیوی کوتاهی را از طریق کانال یوتیوب خود منتشر کرده که ظاهراً پروژه‌ی جدید این استودیو را فاش می‌کند. در واقع این ویدیو، تنها تصویری از عبارت «Incoming Call» یا همان «تماس ورودی» را به‌صورت تکرار تصاویر به نمایش می‌گذارد.

آنچه که موجب شده تا این ویدیو مستقیماً به بازی Observer نسبت داده شود، استفاده از جلوه‌های تصویری یکسانی است که در این بازی نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. از طرفی، توییت جدیدی که در اکانت رسمی بلوبر تیم منتشر شده، نشان می‌دهد که پروژه‌ی مرموز این استودیو، یک بازی ترسناک و سایبرپانک است که این موضوع نیز دقیقاً به ژانر بازی Observer اشاره دارد. لذا در حالی که ممکن است این پروژه نهایتاً به بازی دیگری مربوط باشد، احتمال این که این بازی همان Observer 2 باشد بسیار بالا است.

دانلود از آپارات

بازی Observer اولین بار در سال ۲۰۱۷ و برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد که به‌طور کلی بازخورد مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرد. نسخه‌ی نینتندو‌سوییچ این بازی نیز در سال ۲۰۱۹ منتشر شد.

اگر واقعاً دنباله‌ی بازی Observer در دست ساخت باشد، باید دید که بلوبر تیم چه مسیری را برای پیشبرد داستان این بازی در نظر گرفته است. آیا این داستان در ارتباط با قسمت اول این بازی نوشته شده و به وقایع جدیدی می‌پردازد یا اینکه این بازی با یک داستان کاملاً جدید و در همان جهان ساخته خواهد شد؟ با در نظر گرفتن اتفاقاتی که در قسمت اول بازی Observer رخ داد و همچنین فوت راتگر هور (Rutger Hauer) بازیگر کاراکتر نقش اول این بازی در سال گذشته، نظریه دوم محتمل‌تر به‌نظر می‌رسد.

احتمالاً در آینده‌ی نزدیک، اخبار بیشتری از پروژه‌ی جدید بلوبر تیم منتشر خواهد شد. به محض انتشار جدیدترین اخبار، جزئیات آن به اطلاع شما کاربران زومجی خواهد رسید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده