نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۲

اولین تصاویر از حضور شخصیت U.S. Agent در سریال The Falcon and The Winter Soldier

به‌تازگی تصاویر جدیدی از پشت صحنه سریال The Falcon and The Winter Soldier منتشر شده که در آن شاهد حضور شخصیت U.S. Agent هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) منتشر شده که یکی از نظریه‌های این سریال را تایید می‌کند. طبق تصاویری که DiscussingFilm منتشر کرده، مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا ادامه پیدا کرده و در تصاویر جدیدی که اخیرا از پشت صحنه این سریال منتشر شده، شاهد حضور شخصیت جان واکر با بازی وایت راسل هستیم که در ادامه لباس شخصیت U.S. Agent را نیز بر تن کرده است. در واقع این تصاویر به دو بخش پیش از تبدیل شدن و پس از تبدیل شدن به U.S. Agent تقسیم می‌شود که سپر کاپیتان آمریکا را نیز در دست دارد. این تصاویر در واقع تایید می‌کند که دولت سپر کاپیتان آمریکا را از سم ویلسون گرفته و به شخص دیگری که پیمان سوکویا را امضا کرده و مورد تایید آن‌ها است، خواهد داد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

سباستین استن در نقش باکی بارنز (وینتر سولجر)، آنتونی مکی در نقش سم ویلسون (فالکون)، دنیل برول در نقش هلموت زیمو، امیلی ونکمپ در نقش شارون کارتر، میکی ایشیکاوا و دزموند چیام، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال The Falcon and the Winter Soldier حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. دریک کولستاد که وظیفه نوشتن فیلمنامه هر سه قسمت فیلم John Wick (جان ویک) را بر عهده داشته، وظیفه نوشتن فیلمنامه و کاری اسکاگلند با سابقه کارگردانی برخی از قسمت‌های سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه)، وظیفه کارگردانی هر ۶ قسمت سریال The Falcon and the Winter Soldier را بر عهده دارند. 

سریال The Falcon and the Winter Soldier در پاییز سال ۲۰۲۰ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده