نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

رائول کاستیلو به لیست بازیگران فیلم Cash Truck اضافه شد

رائول کاستیلو، بازیگر فیلم Knives Out، به‌لیست بازیگران فیلم Cash Truck گای ریچی پیوست.

فیلم Cash Truck (کامیون حمل پول)، فیلم بعدی گای ریچی خواهد بود که فیلمبرداری این فیلم چندی پیش آغاز شد و در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی چون جیسون استاتهام، هولت مک‌کالانی، اسکات ایستوود، جفری داناوان، لاز آلونسو و جاش هارتنت هستیم. حال نیز در خبری جدید حضور رائول کاستیلو، بازیگر آمریکایی که با نقش‌آفرینی در سریال Looking (در جستجو) شبکه HBO تا حدی نامی برای خود دست‌وپا کرد، در پروژهٔ جدید گای ریچی تأیید شده است.

جیسون استاتهام قرار است نقش شخصیتی به‌نام H که شخصیتی سرد و مرموز است را بازی کند که این شخصیت برای یک شرکت با کامیون‌های زرهی کار می‌کند و مسئول جابجایی صدها میلیون دلار پول در هفته در شهر لس آنجلس است. مک‌کالانی نقش شخصیت به‌نام بولت را بر عهده دارد که تیم حمل‌و‌نقل کامیون‌ها را هدایت می‌کند و زمانی‌که H وارد می‌شود، شاید او کسی نباشد که خودش را در ابتدا معرفی کرده است. گفته می‌شود که اتفاقات فیلم Cash Truck در بازه‌های زمانی و بین شخصیت‌های مختلف تغییر می‌کند و روایت منسجمی دارد؛ این فیلم یک بازسازی از فیلمی فرانسوی با عنوان Le Convoyeur خواهد بود. در حال حاضر اطلاعاتی از کاستیلو اعلام نشده است. آخرین نقش‌آفرینی رائول کاستیلو مربوط به فیلم Knives Out (چاقوکشی) می‌شود که وی در این فیلم با بازیگرانی چون دنیل کریگ، کریس ایوانز، آنا د آرماس، جیمی لی کرتیس، مایکل شنون، کیت استنفیلد، تونی کولت، کاترین لانگفورد، کریستوفر پلامر، دان جانسون و جیدن مارتل همبازی بود. 

guy ritchie

فیلم The Gentlemen (آقایان) با بازی متیو مک‌‌کانهی، دیگر فیلم جدید ریچی است که این فیلم برای اکران در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۴ بهمن ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. فیلم «آقایان» داستان میکی پیرسن را که بزرگ‌ترین و قوی‌ترین باند فروش مواد مخدر در بریتانیا را در اختیار دارد، دنبال می‌کند که در تلاش است تا امپراتوری سودآور خود را به‌تعدادی میلیاردر اهل اوکلاهما بفروشد. همین موضوع باعث ایجاد برنامه‌ها، رشوه‌ها، توطئه‌ها و خیانت‌ها علیه او می‌شود تا افراد مختلفی به‌دنبال تصاحب این امپراطوری سودآور باشند. متیو مک‌ کانهی، کالین فارل، چارلی هانام، هنری گلدینگ، هیو گرانت، جرمی استرانگ، جیسون وانگ، میشل داکری، لین رنه، یوجین کوزمینا و کریس اوانجلو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم «آقایان» حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند. به‌نظر می‌رسد فیلم جدید معجونی از فیلم‌های قدیمی گای ریچی همچون Lock, Stock and Two Smoking Barrels (ضامن، قنداق و دو لوله تفنگ)، Revolver (هفت‌تیر)، RocknRolla (راک‌اندرولا) و Snatch (قاپ‌زنی) خواهد بود.

آخرین فیلمی که از ریچی روی پردهٔ سینما رفت، فیلم Aladdin (علاالدین) شرکت والت دیزنی (Walt Disney) بود که در این فیلم بازیگرانی چون منا مسعود، نائومی اسکات، ویل اسمیت، مروان کنزاری، نسیم پدراد، نوید نگهبان، بیلی مگنوسن و نومان اکار، حضور داشتند و به‌ایفای نقش پرداختند. فیلم Aladdin، اولین فیلم گای ریچی است که در گیشه فروش بیش از یک میلیارد دلاری داشته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده